Winner i Amsterdam....

P

Pirayan

Är det nágon som varit pá den utställningen?
Máste ju säga att vi har mycket mer underhállning i t ex gruppbedömningar och speciellt när Best in show avgörs.
Här är det lite torftigt, trots att Holland verkligen är ett hundland.
Nästa helg ska jag pá Dogachtige (eller hur det nu stavas) med molosser, minimolosser och andra stora raser.
120 Franska Bulldoggar är anmälda. :D
 
Ooh, är det därför du har varit borta eller? :p

Förresten, du skrev att du väntade frallevalpar.. Är Diva parad? :confused:

Jag hoppas hon klår dom alla nästa helg! :cool: Själv ska vi ställa äldsta tiken på Stora Stockholm då, men jag har en känsla av att det kommer bli svårt i den internationella konkurransen :smirk:
 
Ja, det är därför jag varit "borta", sen finns det mer tid nu när inte sambon är hemma... ;)
Jag ska inte ställa Diva nu i helgen. Med konkurransen här, sá har jag inte ens övervägt... ;) Finns inte en chans! Men, som sagt hon är ju min vackraste hund ändá. :love:
Vet inte om Diva väntar bebisar ännu, men jag hoppas. :rofl: :love: :) :D :rofl:
Lycka till med er tik och glöm inte att tala om hur det gár.
 
Vafaan, Diva är ju riktigt snygg ju! Hon har säkert någon chans där..! :bump:

Jag kommer nog skriva här på Söndag och hånskratta åt mammas förlust.. ;) :angel:

Vem är hon parad med?! När? :bump:
 
Hon är parad med en hemlig, vacker prins och valparna kommer i sá fall i slutet av Januari.
Den som väntar pá nágot gott väntar aldrig för länge.... ;) :)
 
Hemlig? :eek: Ska jag be min mamma ringa din mamma va..?! :mad: :D

PM'aaaaaaa :bump:
 

Liknande trådar

Tjatter Best in show Det är dagen då årets sista hundutställning ska avgöras. Den som vinner BIS får den åtråvärda titeln ”Årets hund”, något...
41 42 43
Svar
852
· Visningar
27 961
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp