Wintec koppjärn, grader?

Sv: Wintec koppjärn, grader?

Jag vet inte vad dom lila järnen har för vidd, men det röda är 94-100 grader och det vita 100-105 grader.

Behöver du 110 grader är det vita försmalt då det bara är inom intervallet 100-105 grader.

Oops, såg inte att du svarat om det vita.
Någon som vet hur det lila är till Wintec wide?

Svårt det här. Jag vill gärna ha en syntet dressyrsadel till en liten D-ponny. Tyvärr är den formad som en säl... Den har manke men är väldigt bred och ganska kort i ryggen. Tänkte att Wintec kunde gå då den ju blir mer böjd ju vidare järn man sätter i.
Hade en Sigma vid hemma på prov och den var för trång till henne. Såg ut som att den hade kunnat passa om den varit vidare. Vad är det för grader på den vidaste Griffin Haflinger Cob?

Tack för tipset!

Är detta bara en sida om olika sadelmärken eller är det en försäljnings sida?

ingen sadelförsäljning utan bara info...

Liknande trådar

Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 233
Senast: MiniLi
·
Utrustning Är det någon som har koll på Källqvists Genesis sadel med utbytbart koppjärn -->allround mot hopp skulle jag gissa att det är? Är det en...
Svar
7
· Visningar
668
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 890
Senast: Görel
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31