Wintec-träns m.m?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Eliii
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 924
E

Eliii

Någon som vet vart man kan köpa wintec-träns, tyglar, martingal m.m? Någon som har dessa produkter? vad tycker ni om dom? nyfiken! :D

har letat på google, men hittar ingen som säljer i sverige, bara sadlar. det kanske går att beställa hem till den butiken? är iaf sugen på att köpa ett träns :)

Sv: Wintec-träns m.m?

Du kan be alla butiker som är återförsäljare att ta hem det du vill av deras sortiment.

Det är dom tvugna att göra enligt grossisten.

Och godkända återförsäljare tillhör kedjan: Three Horses

jo jag vet, men jag har redan ringt en återförsäljare men dom kunde inte ta hem det bara för att ur katalogen dom beställde fanns det bara sadlar

Har idag talat med grossisten om en Wintecsadel jag ville ha som butiken inte påstod fanns...

Inga problem att ta hem sa grossisten...

Så ring du till grossisten på måndag så fixar det sej... :idea:

Liknande trådar

Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
928
Senast: MissFideli
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 129
Senast: ildiko
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under... 2
Svar
25
· Visningar
2 208
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka