Wintec Wide symbol?

Sv: Wintec Wide symbol?

Har en men kan faktiskt inte säga hur dom ser ut :o Möjligen står det något under kåpan. På bild är det nog svårare att se, den är ganska lik allrounden.

Nej det är samma logga. Du ser skillnaden på att kåpan är betydligt mycket rakare i framkant på en ww än vad det är på en allround. Det är också andra koppjärn, wwn´s koppjärn är i lila nyanser från mörk till riktigt ljus.
Stropparna är också längre på de som säljs i Sverige, man får använda dressyrgjord till den.

Senast ändrad:

Det finns Wide med både korta och långa stroppar beroende på vilket land de kommer från. Widen är på alla vis mer "klumpig" och rakare i bom och har bredare bossor. Finns både med och utan cair samt har tillhörande 3 lila järn.

Sätt ut bild om du har och vill veta mer.

Liknande trådar

Utrustning Är det någon som har erfarenhet av Affectumsadlar? Det är ett relativt nytt märke, framtaget av en svensk sadelmakare. Jag har fått tips...
Svar
7
· Visningar
716
Senast: emma-vsm
·
Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
981
Senast: Shixle
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
706
Senast: cowgirl81
·
IT & mobiler Hej! Efter uppdateringen på Apple Watch så har det försvunnit den där symbolen som man trycker på för att en telefon ska plinga till...
Svar
2
· Visningar
815

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka