Word-hjälp!

Kissing Spine

Trådstartare
Ja jag är teknisk idiot men... Hur får jag ett radavstånd på 1,5 i ALL min text? Som det är nu så blir det bara radavstånd mellan rader jag tryckt enter emellan. Men i flytande text så är det "o pt" fortfarande.

Är det någon som förstår vad jag menar? :p

Sv: Word-hjälp!

Det är väl Line Spacing du är ute efter, kanske? Vad kan det heta på svenska, Radavstånd? Det finns i paragraf-egenskaps-fönstret precis ovanför förhandsvisnings-lådan längst till höger :)

EDIT: en bild säger mer än tusen korkade ord :)
line-spacing-choices.gif

Sv: Word-hjälp!

Det var precis vad jag gjorde :angel:. Alltså pillade på after/before, inte tip-exa... Jag avskyr nya word och dessutom på engelska. Tacka vet jag 1997 års version eller när det är :p

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
12 068
Senast: monster1
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 273
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa... 2
Svar
28
· Visningar
3 043
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 164
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Diskbråck
  • Syringomyeli eller något annat?
  • Akvarietråden V