Bukefalos 28 år!

Word - infoga symbol

aiquen

Trådstartare
Hjälp! Jag sitter och skriver på ett skolarbete och inser att "Infoga... Symbol" i Word försvunnit? Hur får jag fram det igen? Jag behöver verkligen kunna hitta alla konstiga krumelurer...

Tacksam för svar!
 
Sv: Word - infoga symbol

Låter som att det av misstag tagits bort från menyn.

Om du inte har anpassat menyn gör du så här: Verktyg|Anpassa... Högerklicka på Infoga-menyn i menyraden och välj återställ.

Om du har anpassat menyn och bara vill ha tillbaka Infoga Symbol: Verktyg|Anpassa...|fliken Kommandon. Gå in på Infoga under Kategorier och leta upp Symbol. Klicka på Infoga-menyn för att aktivera och dra sen Symbol till menyn.
[/LIST]
 
Sv: Word - infoga symbol

Ett vanligt skolarbete, ungefär? Och om du undrar så nej, jag fyllde inte hela arbetet med konstiga krumelurer ;) det var bara en speciell jag var på jakt efter.
 
Sv: Word - infoga symbol

Tänkte om det var tekniska formler, för då finns det en bättre lösning än att bara 'infoga symbol'.
 
Sv: Word - infoga symbol

Sen kan du ju i värsta fall gå in på Teckenuppsättning och infoga symboler i dokument...
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag håller på och lägger in lägger in källhänvisningar kontinuerligt. Hittills har jag gjort så att jag tryckt på hantera källor...
Svar
6
· Visningar
692
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 127
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 762
Senast: MML
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 632
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp