Word - infoga symbol

aiquen

Trådstartare
Hjälp! Jag sitter och skriver på ett skolarbete och inser att "Infoga... Symbol" i Word försvunnit? Hur får jag fram det igen? Jag behöver verkligen kunna hitta alla konstiga krumelurer...

Tacksam för svar!

Sv: Word - infoga symbol

Låter som att det av misstag tagits bort från menyn.

Om du inte har anpassat menyn gör du så här: Verktyg|Anpassa... Högerklicka på Infoga-menyn i menyraden och välj återställ.

Om du har anpassat menyn och bara vill ha tillbaka Infoga Symbol: Verktyg|Anpassa...|fliken Kommandon. Gå in på Infoga under Kategorier och leta upp Symbol. Klicka på Infoga-menyn för att aktivera och dra sen Symbol till menyn.
[/LIST]

Ett vanligt skolarbete, ungefär? Och om du undrar så nej, jag fyllde inte hela arbetet med konstiga krumelurer ;) det var bara en speciell jag var på jakt efter.

Tänkte om det var tekniska formler, för då finns det en bättre lösning än att bara 'infoga symbol'.

Sen kan du ju i värsta fall gå in på Teckenuppsättning och infoga symboler i dokument...

Liknande trådar

Hemmet Mitt vardagsrum är trångt och omysigt. Min plan för att råda bot på detta har varit att slänga ut gamla, stora soffan och det stora...
Svar
17
· Visningar
775
Senast: MiaMia
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
747
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 314
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 901
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka