Wordpress widgets

Saybia

Trådstartare
Kort och gott: hur lägger man till widgets i Wordpress?

Har haft WP tidigare men nu verkar de ha gjort om och jag lyckas inte. När jag klickar på widgets i menyn så står det "Dra widgets nedan till en panel till höger för att aktivera dem." osv., men jag har ingen panel till höger...

Förut såg det ut så här:
wordpress-widgets.jpg

Nu ser det ut så här:
wordpress.jpg

Hur gör jag?

Sv: Wordpress widgets

Det ser ut som att antingen har du lyckats avaktivera javascript i din webbläsare, eller så har ditt WordPress-tema inte stöd för widgets.

Tack för svaret, Java är aktiverat enligt webbläsaren och Wordpress-temat har stöd för Widgets. Testade även andra teman men de såg likadant ut på dem, så problemet kvarstår...

Knepigt! Det ser ju onekligen jättefel ut, är det en ny installation av WordPress eller en gammal sajt som du ska göra om lite?

Tänkte om det fanns några gamla widgets som kanske har något kodfel i sig, då kan det vara det som ställer till det. Men om det är en alldeles ny sajt så borde det inte vara något problem...

Använder du wordpress.com eller har du laddat ned WordPress från wordpress.org?

Det löste sig med det problemet, helt plötsligt såg det normalt ut igen där man la till widgets. Dock så verkade sidan leva sitt egna liv (eller så är det nåt som felas min dator) bla. gick bilduppladdningen jätte segt trots små bilder, ville jag sen lägga in en bild i inlägget så syntes den inte först och sen laddades den långsamt in i inlägget i etapper. När hela bilden väl syntes så kunde jag inte skriva dit någon text och förhandsgranskade jag så såg jag inte bilden alls eller så fick jag ett meddelande från Wordpress att nåt hade gått fel.

Så, jag gav upp.

Jag (försökte) blogga på wordpress.com och hade en gammal användare som jag skapade en ny blogg på.

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 626
Senast: Otherside
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 392
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 159
Senast: __sofia__
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under... 2
Svar
25
· Visningar
2 206
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Muddypaws 24/25