Xanti har fått en ny bästa vän!

B

**BORTTAGEN**

Vi var hemma hos min kompis idag och åt middag, drack lite cider/vin och umgicks.

Xanti vart kär direkt! Hon smörade, lekte och pussade.. Och Agnes pussades tillbaka :love: Dom lekte med en tom vinbox, med Frolic i, i säkert 3-4 timmar..

Här kommer lite bilder från ikväll!
Fia (Det var så du hette va? :o) det finns en bild med också, där du kan se att hon har en någorlunda stor kropp också ;)

Här bekantar vi oss med varandra..
Du var en skojig prick, vi leker!!
Efter 2 timmars lek så slocknar Xanti för en stund. Agnes vilar sitt tunga huvud på X.. :)
Och nu är vi igång med vinboxen och slaktar den för fullt.. :cool:
Okey matte, jag kan väl ställa upp mig liite så att Fia kan få se :p
Såhär ser bara Agnes ut
Igen..
Och igen :p
Näst sista..
Och Agnes IGEN...
Agnes leker med vinboxen..
Liten filmsnutt på när Agnes leker i AVI-format! Är lättast om nu högerklickar på länken och väljer "Spara mål som.."

Då tackar jag för mig nu då! ;)
 
Bara o skicka ett pm om du tröttnar på henne ;)
Skulle se lustigt ut, Doris e väl lika stor som X ena öra eller nåt :p ;)
 
Jag kan skicka ett PM när hon kissat inne, gjort något dumt eller så och jag är ilsken av frustration.. ;)
 
Mmm, visst är dom? :love: Var glad över att kompisen hade en digitalkamera framme då.. Men dom allra bästa korten råkade hennes sambo radera, plus kort från Grisens första vecka där, deras båtar etc etc :crazy:
 
Kul kille :smirk:

Digitalkamera är guld värd :banana:

Kanske ska ta och filma en snutt på när min hund vägrar att följa med ut för att det är för kallt.
När man tar fram kopplet tittar han bestört på mig och spinger sedan in i
sovrummet och låtsas sova :D
 
dom är faktiskt riktigt lika... speciellt kropp nu då.. :)jätte kul o se... så olika rasar, men ändå lika.. :) nu måste ja kila o sova..

söt gris också... hade en när ja var liten, men den va svart ch rymde till skogen! Sen kunde man läsa i lokal tidningen om att det började komma vildsvin till trakten :o

natti natt!!!
 
Mm, dom är faktiskt det :)

Men vänta en månad och typ 5-6 kg mer på X så är dom nog inte så lika längre :crazy: :rofl:
 
Såklart du vill ha det! ;)

Men du får nöja dig med att klappa på min bäbis på sportlovet :)
 
Min hund ÄR en gris!! :devil: Var länge helt säker på att tråden handlade om bullterrier... :D
 
min hund är 50% gris. han bara älskar att böka. och så kan han t o m nöffa! det du! :rofl:

bebben: jag är kär i din hund. kan vi inte byta djur i en vecka eller två?
 
Hehe, eftersom alla fram till för 2 veckor sen beundrade min söta Labrador-valp, så varför inte ;) Ingen skulle väl se skillnad i alla fall, för "Grand Danois kan väl inte vara svarta?! :eek:" :crazy:
 
nej det är klart att de inte kan! precis som om att det är nåt fel på min rottweiler för han har inga tantecken :rofl:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp