% xx i stoet !?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare M_Q
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 703
M

M_Q

Vet att det finns en sida där man kan få ut hur mkt xx som finns i stoet, men hittar de inte nu!
någon som vet?

Sv: % xx i stoet !?

Tackar för en bra länk, la in mitt sto som jag inbillat mig var helt fullblodsbefriad och det visade sig vara 16,4 % fullblod i henne. Absolut bättre än inget. Provade också en hypo med den hingsten hon är hos nu och det visade sig att den eventuella fölingen får hela 19,72% fullblod(nästan 1/5!), betydligt bättre än jag vågat hoppas på. men färskt kan man ju inte anklaga det för att vara.. ;)
U

Liknande trådar

Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
522
Senast: Freazer
·
Avel Då det finns så mycket erfarenhet här om hingstar kollar jag om ni har tips på hingst med dessa kriterier. Fux Bra exteriör Bra psyke... 2
Svar
25
· Visningar
1 766
Senast: Nikan
·
Avel Funderingarna går lite kring att betäcka min swb och jag har såklart lite koll på en del hingstar. Men det är ju alltid ett sammelsurium... 2
Svar
38
· Visningar
3 719
Senast: Hedwig
·
Avel Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Svar
17
· Visningar
1 374
Senast: Murray
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka