Yahoo symbol

sita

Trådstartare
Är det bara min dator som fått fnatt eller är det fler som har en ny symbol för Buke bland favoriterna och uppe i menyraden. (ett rött yahoo Y istället för den svarta buke hästen)

:confused:

Sv: Yahoo symbol

Men ibland har jag sett det faktiskt, inte för buke, men för andra sidor... Så lite spooky är det allt! :D

Det kanske är möjligt! Det kan inte vara något som tickar fram och tillbaka då?

Här är den som den ska, däremot så har ett av de övriga forumen jag besöker fått bukes lilla ikon på sig :D

Jag provade att stänga ner och öppna igen via Google, men y:et är kvar ändå. Tittar på Ghoostwhisperer, har kanske ett Y-märke fästat vid min dator. moahhaahha

:eek: Det är säkert en förfäder till Svarta Hingsten som går igen! :crazy: Men vad skulle han vilja?! :p

Ja, säg det:confused:

Jag var inne på en Yahoo sida för någon timme sedan, kanske fastnade då. Jaja, det får var vilket som för nu ska jag strax sova. Ska bara tömma tvättmaskinen först. Gäsp

:eek::eek:Eniro har fått ett konstigt g som symbol:eek:

Nä nu spökar det på riktigt

Sov gott! Hoppas du inte får mardrömmar nu! :eek::p:D

Jag ska se på Hells Kitchen jag! :banana:

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 164
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 987
Senast: malumbub
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
3 017
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 735
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka