Yngre kille

Hej! Jag har börjat dejta en kille. Han är gullig och snäll och så, jag är 33 år och han är 28 år. Är 5 års åldersskillnad för mycket ?

Nej.

Maken är 5 år yngre än mig, vi går in på 21 året ihop i år... I helgen frågade någon honom om jag var hans dotter eller fru så det inte så att jag är märkbart äldre heller tydligen 🤣. Han hade nog fått åldersnoja om det inte vore så att jag fortfarande för nåt år sen fick visa leg på systemet..

Alltså fem år är ingenting.

Skiljde 5 årmellan mig och förra sambon. Han 5 år äldre.

Min mamma som fyller 65 i år har en 5 år yngre man som precis fyllt 60. De har varit ihop nånstans över 20 år 😁

Min sambo är 3 år yngre än jag, vi träffades när han var 26 och jag 29, det gick utmärkt! Snart 8 år ihop.

Modern är 15 år äldre än hennes kille, (så han är 11 år äldre än mig) och började väl dejta när han va typ 26-27?
Dom matchade väldigt bra redan från början.

Brodern är 30 och hans tjej 36, dom började dejta när han va 18.

Så jag som är 32 (och aldrig dejtat nån) känner ju att jag borde kunna spana ganska långt åt bägge håll 😆

Nej, det spelar ingen roll alls.
Mitt ex vara 6 år yngre än mig, jag var 33 och han 27 när vi träffades.
Sen har det blivit att jag mest dejtat yngre, de senaste har varit 8 år yngre än mig. Det har inte varit planerat men eftersom jag inte dejtar någon med barn har det blivit så. Inget som märks alls 😊

Liknande trådar

Relationer Hej! Jag har pratat med en kille på snapchat fram och tillbaka flera månader. Vi har pratat om att träffas och sova ihop,äta middag...
Svar
10
· Visningar
928
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat... 2
Svar
35
· Visningar
3 212
Senast: Palermo
·
Småbarn Vart hittar man lämpligt och roligt lego till en kille på 5 år? Som har rimligt pris.
Svar
5
· Visningar
477
Senast: Seaside
·
Relationer Jag fick för ett par månader sedan veta, efter ett par år långt förhållande, att min partner inte vill ha barn. Jag har själv aldrig... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
9 330

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka