MaRomer

Trådstartare
Kan man ladda in ett videoklipp med ljud och sedan välja bort ljudet när det är uppladdat?

Gäller YouTube.

Sv: Youtube

Du med dina frågor;) Nej det har jag ej gjort för det finns med all säkerhet någon här inne som kan hjälpa mig;)

Det hör liksom till god ton att INTE ställa frågor om andra forum/siter. Har man frågor så ställer man de på siten dom berör.

Jasså det var då något helt nytt för mig! Jag tror dock inte att jag än den enda här på Buke som frågar om andra siter;)

Det är inget nytt och det står om det i den nålade tråden för forumet här ovan.

Läs och begrunda.

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp... Har castat från min telefon till TVn för ett par timmar sedan utan problem. Men nu när jag skulle starta ett program händer det... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
6 751
Senast: Happimess
·
IT & mobiler Jag ska köpa en iphone till min moster. När jag kollar så står det att laddare inte ingår? Betyder det alltså att jag måste köpa en... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
1 092
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Tips på bra app som spelar vågljud utan att dränera batteriet över natten? Gärna gratis, men okej om den kostar en mindre summa också... 2
Svar
27
· Visningar
1 137
Senast: Sassy
·
IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
414
Senast: Lavine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka