Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
fast hur lägger jag ut den sen då?
det står att det är fel format för att kunna lägga ut och att jag ska byta till .wmv istället för .mswmm
kruxet är att det bara fanns det sistnämda som alternativ i moviemaker?
I stället för att välja Spara projekt får du trycka Publicera film... och sedan spara den någonstans på din dator. Den filen kan du sedan ladda upp på YT.
har lyckats få den till rätt format nu, men har istället fått problem med att kunna visa filmen på youtube.. har laddat upp den utan problem men sen skulle man tydligen klippa ut å klistra in nån lång html kod..? är rätt usel på engelska så jag antar att jag missar nån viktig bit haha..
Den koden är ingenting du behöver bry dig om. Den är till för om du vill lägga videon på din hemsida, typ. Utan när du kommer till den koden är videon uppladdad och finns under Account - My videos. (När den har processat - - klart, som flugskit säger.)
Här mina damer och herrar är min lillebror och hans band!
Min lillebror var inte den jag trodde att han var, en blyg och tillbakadragen kille som knappt svarar på tilltal.. utan han är fanimej värsta rockern!
han har chockat mig och hela familjen med sin sångröst
de hade en liten konsert i lördags, och den blyga lillebror ägde scen! själv satt jag i publiken och grät..
låten är lite i otakt, men det skyllde dom på producenten.. och bilderna ska vi inte ens kommentera kvalitetsmässigt, haha. satt alldeles för långt ifrån och så är jag nybörjare.
men usch vad stolt jag är över honom!
Juridik & Ekonomi
I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder...
IT & mobiler
Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...