Ypäjä Uppercut såld?

FT_ryttare

Trådstartare
kan nån tala om för mej om Uppercut som Piia Pantsu ridit e såld elle om han e utlånad..
för va på fälttävlan igår o såg en tjej som red honom i debutanten..
o blev lite nyfiken om hon köpt honom elle bara lånat..
 
tack för svaret!!! vet du möjligtvis varför Piia sålde honom för jag trodde att han skulle bli Karusos efterträdare..
vet du nå pris?? *nyfiken**
hur högt har han gått.. ****?
 
Nej Karuso är Uppercuts efterträdare. Uppercut är gammal (15 år) och har varit 10 på VM - 98 femma? på EM -99 samt brons på SM 2001. Gick även OS-00 fast fick bryta i terrängen.
Gått upp till **** då och nej jag vet inget pris.
 
E han så gammal.. men varför har jag fått för mej att han e ung då.. typ vunnit unghäst champ. o så..
aha men då förstår ja varför hon sålde honom.
Jo jag vet ju vem d e som tävlar honom nu..har tävlat mot henne då hon red ponnyn . elle hon har ju kvar ponnyn fortfarande.. en duktig tjej.
 
jasså..då vet ja..Hon ringde ju för fasen på min när den va tillsalu å dom skulle komma å kolla men sen ringde dom aldrig igen..tror det var hon....
Men va var prisklassen på den då? måste ju vart svin dyr!!
 
hej!
jo han va nog inte billig.. men eftersom han e rätt gammal så va han nog inte alltfr dyr heller..
säkert värd sina pengar.
skulle oxcå vilja ha en sån läromästare =)
Ska hon sälja nero nu .. vet ej hur gammal hon e..tänkte att hon kanske va 16 o skulle upp o satsa som junior men har för mej att hon e äldre.. nån so vet??!!
Hade du din på annons johanna???
 
Du tänker kanske på Silberkey som vann 6 års breeders för 2 år sedan.
 
Ok hon va 18 som ja nästan misstänkte.
Vet inte om d e silberkey ja tänkte på ..men men Piia har väl en hel del hästar o dom flesta verka rju gå bra..=)

Kram
 
Det kanske var Trip Up du tänkte på? Den vann väl också breeders har jag för mig (om det var som 5 el 6-åring minns jag inte) och gick Falsterbo Hunting med Fredrik nu i somras.
 
Ni som har koll på Piia\'s hästar

Kanske vet vem detta är :

Skimmel - efter färgen att dömma ungefär 5-6 år. Så han en kort stund på Strömsholm i pingst, dock inte under ryttare. Pratade med en tjej (hästskötare ?), som sa' att han var en ungersk import!

Tacksam för tips/info :)
 
En Jessica Hammar - FRS!, ska starta med Ypäja på Botkyrka´s fälttävlan nu till helgen 13-14. Den ska gå 90-klassen där, står med i startlistan, startnr 229.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 501
Senast: Lhas
·
  • Artikel
Dagbok Igår så var mamma och pappa och min valp här ❤️ Och det gick faktist ganska bra och valpen och M kom mycket mera överens denhär gången...
Svar
5
· Visningar
817
Senast: Blyger
·
  • Artikel
Dagbok Det är så jävla mycket som är sjukt och konstigt och äckligt i denhär världen. Och det är så jävla svårt att veta vad man ska tro på och...
2
Svar
35
· Visningar
1 772
  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
814

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp