Zaldi - Classic

Boll

Trådstartare
Jag undrar om någon har något att säga om dessa sadelar.
Jag har testat en begagnad, men fin sådan idag på mitt halvblod och den låg jättebra, den var trevlig att rida i oxå tyckte jag. Man kom nära hästen.
Men den är väldigt annorlunda mot min förra sadel som är en Wintec, Isabel Werth.
Är det någon som har något att säga om Zaldin?
Bra/dåligt etc.

// Anna :laugh:

Sv: Zaldi - Classic

Jag undrar om någon har något att säga om dessa sadelar.
Jag har testat en begagnad, men fin sådan idag på mitt halvblod och den låg jättebra, den var trevlig att rida i oxå tyckte jag. Man kom nära hästen.
Men den är väldigt annorlunda mot min förra sadel som är en Wintec, Isabel Werth.
Är det någon som har något att säga om Zaldin?
Bra/dåligt etc.

// Anna :laugh:

Jag har en Zaldi star (?) hoppsadel som köptes 2001 till min ena d-ponny, och använder den nu på en av storhästarna. Jag har alltid varit väldigt nöjd med den. Jag köpte min begagnad men i princip ny för 5-6000kr. :idea:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
4 719
Senast: Dopy
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare... 2
Svar
38
· Visningar
12 965
Senast: QueenLilith
·
Dressyr hej! nu är det såhär att i närheten av oss är det en tävling om drygt 5 veckor, samt en två v efter det. föra att sedan vara paus på en...
Svar
14
· Visningar
3 423
Senast: shia
·
Övr. Barn vet inte ens riktigt vad jag vill med detta eller vad jag egentligen vill skriva, me. Behöver nog bara skriva av mig... Jag har mått... 2 3
Svar
49
· Visningar
9 715
Senast: Treo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V