Zanta Cruz

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Tomaten
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 1 754
Sv: Zanta Cruz

Har haft min i mer än 3 år nu och jag har INTE dom problemen. Har iofs mjuka stigläder (prestiges) och så smörjde jag den varje dag första halvåret. 1 burk fett på 6 månader sa min sadelmakare.

Den e sliten nu men inga sådana märken som du pratar om..

/Penny lane

Ps.. Den är oxå brun.. höll på o glömma de.. o de e en Jean Luc en av de första som släpptes på marknaden..

Sv: Zanta Cruz

I verkligheten är den ännu mer orange.
Inte alls samma bruna som Jean Luc.

Köp en svart igen tycker jag.
Tyckte också att den såg aningen plastig ut i början men efter mkt smörj och ridning blir den bara finare tycker jag.

Kan ju hända att den bruna blir mörkare med tiden!
Trevlig sadel annars o framför allt prisvärd!

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
663
Senast: Honey07
·
Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 277
Senast: MiniLi
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
881
Senast: Lisen82
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 529

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka