Zassar bands i sin egen svans

Sv: Zassar bands i sin egen svans

Fy f*n! Jag förstår inte hur folk tänker när de ger sej på oskyldiga djur!
 
Sv: Zassar bands i sin egen svans

Eller.....så har hästen helt enkelt lyckats trassla in sin egen svans i buskaget.......
 
Sv: Zassar bands i sin egen svans

Eller.....så har hästen helt enkelt lyckats trassla in sin egen svans i buskaget.......


Jag har aldrig lyckats knyta en hållbar knut med en hästsvans. Hur gör man det?

Tror också mer på att hästen stått vid ett träd och viftat flugor, och själv fastnat.

Vet en häst som stod intill en spiralgrind med ström, viftade fluga, fastnade och dog.
 
Sv: Zassar bands i sin egen svans

Är inte detta samma häst som du redan lagt ut i en annan tråd? Eller finns det två utsatta hästar??! :eek: nej, fy faan va grymt.. :mad:
 
Sv: Zassar bands i sin egen svans

Ska man knyta i en hästsvans får man göra en stor knut av hela svansen. Sådan gör jag om jag ska rida när det är lerigt eller greja med hästens ben.

Men knyta fast en svans i flera? små? knutar i ett buskage. Inte utan att använda mig av snöre eller gummiband eller liknande..


Hästar med riktigt tjock svans brukar också gärna skaffa sig trollflätor på egen hand om man inte är noga med att borsta ut den ordentligt. Dessa "knutar" blir väldigt trassliga och skulle säkert lämpa sig ypperligt för att fastna i buskage med.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Det här med sommar är fan inget kul. Varför är det så upphaussat? Det är ju hemskt. Idag har jag suttit inne i stort sett hela dagen...
2
Svar
24
· Visningar
2 072
Senast: Lingon
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 719
Senast: Rie
·
  • Artikel
Dagbok Jag har tvingats undersöka min relation till pengar på djupet. Jag vet att pengar är ett känsligt ämne och att folk lätt stör sig på hur...
Svar
11
· Visningar
2 517
Senast: Unafraid
·
  • Artikel
Dagbok Min farmor fyllde 97 förra fredagen. Vi samlades i min fasters trädgård och åt tårta och pratade gamla minnen, precis som vi brukar göra...
2 3
Svar
52
· Visningar
7 088

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp