JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Hejsan!
Jag har letat överallt efter zoo tycoon 2 på svenska!
Det verkar som det inte finns på hela internet? :S
Är det någon som vet var man kan köpa spelet på svenska och till PC?
Juridik & Ekonomi
I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder...
3
4
5
Katthälsa
Vi har en liten honkatt sedan ett och ett halvt år tillbaka ungefär. Hon blir tre år i år men hennes exakta ålder är okänd.
Hon var...
IT & mobiler
Håller på att tappa det helt.
Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Hundavel & Ras
Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår...
2
3
Eurovision 2025
Kultur Är det bara jag som inte får upp några sökresultat på eurovision på youtube? Jag vill se reaktioner och tankar om eurovisionfinalen, men...
Filura
Alldeles nyss
Svar: 1 041
Visningar: 21 863
Allmänt
Träning och hälsa del 12
Kropp & Själ Jag är så himla nöjd med min kontinuitet i träningen som jag nu hållit i nästan ett år! Jag snittar på 3 styrkepass i veckan, sällan...
Miao
7 minuter sedan
Svar: 1 637
Visningar: 52 117
Allmänt
Störiga saker vi stör oss på, del 39
Tjatter Böcker som baserar historien på något som inte stämmer.
Den förra boken av den här författaren baserades bland annat på...
Görel
7 minuter sedan
Svar: 1 770
Visningar: 90 721
Allmänt
Gps-halsband
Övr. Katt Med en AirTag kan du endast se var katten befinner sig just nu (om det finns någon apple-produkt inom en viss radie). Du kan inte se var...
Malibu_Stacy
33 minuter sedan
Svar: 7
Visningar: 151
Katt
Veterinärfoder till frisk hund?
Hundhälsa Nej finns ingen anledning att byta om det funkar för båda. Så länge det inte blir för dyrt såklart.
Malibu_Stacy
42 minuter sedan
Svar: 2
Visningar: 134
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Hon är 5,5 månader så det är ju inte direkt någon valpknubbighet kvar. Men det finns lite tassar att växa i. En bild till bara för att...
Philosophia
Idag kl 14:03
Svar: 958
Visningar: 69 449
Hund