Zopiklon 7,5 mg

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Saeta
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 62
  • Visningar Visningar 7 665
Sv: Zopiklon 7,5 mg

Aha okej. Nej det är samma sen förut, har inte vågat prova och sen glömde jag bort den. Men då kan jag alltså fortsätta ta dom och isåfall förvänta mig att effekten försvinner lite?

Effekten kommer bli sämre om du tar många dagar i rad. Men det har med tillvänjningen att göra.

Effekten kommer bli sämre om du tar många dagar i rad. Men det har med tillvänjningen att göra.

Nej det var inte så jag menade :p det förstår jag, det är väl därför man lätt kan bli beroende av dessa? Jag tänkte mer att dom får sämre effekt eftersom dom är gamla, hehe.

Det var ju det jag menade. Troligtvis är effekten densamma men om de får sämre effekt så har det med tillvänjningen att göra och det är det som gör dem så beroendeframkallande, ja :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag var väldigt nära att skriva det här under anonymt nick, men kom sedan fram till att det här inte är något att skämmas för och att... 2 3
Svar
44
· Visningar
5 391
Senast: Mineur
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 983
Senast: Lhas
·
Kropp & Själ Jag har tagit Zopiklon (Imovane) 7,5 mg mot sömnsvårigheter i princip dagligen, i över ett års tid. Det har fungerat hyfsat även om jag... 2
Svar
37
· Visningar
12 314
Senast: Cattis_E
·
Småbarn Sonen har tidigare gått hos dagmamma men av olika anledningar så har vi nu bytt till kommunal förskola. Bytet har gått över förväntat... 2
Svar
26
· Visningar
6 928
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Hiss eller diss - del 6

Hund, Katt, Andra Djur