Zorn - Walör

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare desiree
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 1 704

desiree

Trådstartare
Hehe, nu kommer jag med hingstförfrågoningar igen. :D Men denna gång är det för egen räkning. Någon som vet något om hbl-hingstarna Zorn och Walör? Min lilla pålla har nämligen den stammen skulle vara kul att veta lite om dem. Och kanske tom nån bild för att se om de är lika. :)

Kommer inte ihåg men min plutta heter Katzy. Mamman hette också nåt som började på Kat... Kan återkomma om detta imorgon. :)

Kanske info du redan har men i alla fall:
Zorn 863 f.-77, br, e. Chagall 455-Quantas xx, död -98
Walör 734 f. - 83, mbr, e. Kaliber 574-Cosmos xx, död -96
Har inte hittat några bilder än.

Hej igen! Zorn finns på allbreedpedigree.com där du också kan se bild.

Red ett hbl sto som fått 9p på trav och galopp. Men om jag inte misstar mig var hon e:Nactus och u:walör? Kanske var det ue:walör?

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Just nu känner jag en längtan efter något. En längtan efter att återuppta de saker som gjorde livet så härligt – spontana resor...
Svar
0
· Visningar
451
Senast: IngelaH
·
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kände inte riktigt att det här platsar in i någon "vanlig tråd", och det är väl egentligen ett klart dagboksämne eftersom jag "bara"...
Svar
1
· Visningar
1 053
Senast: Raderad medlem 147980
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
8
· Visningar
1 463
Senast: Otherside
·
Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 308
Senast: Majjijann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka