Bukefalos 28 år!

Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Det blir riktigt bra en bit in i filmen, men så behöver hon tagga ner en stund, pigglisan! Fruktansvärt mot i bihålorna idag, står ut...
Svar
0
· Visningar
344
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Får bli dressyrträning på åkern.
Svar
0
· Visningar
262
Senast: indra2012
·
Svar
0
· Visningar
289
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok En shoppingdag med väninnorna blev det idag. Som avslutades med studshoppning med Tinkern. Bra dag.
Svar
0
· Visningar
150
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Hela veckan har jag försökt förklara för jobbarkompisarna vad sockerbitschallenge är. Eftersom de inte är häst intresserade över huvud...
Svar
0
· Visningar
224
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Måste säga att jag har varit duktig och lunchträning tre gånger i veckan men vid jul och nyår så har det inte varit en enda gång. På det...
Svar
0
· Visningar
151
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jag gillar väder, all slags väder förutom stekhett. Tycker det är underbart med naturens krafter. De går inte att tämja utan de är som...
Svar
0
· Visningar
120
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Tisdag igen! Hästarna fick skor med snösulor idag. Har en bra hovslagare som fixar allt medans jag är på jobbet. Ibland går det inte...
Svar
0
· Visningar
139
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Så var klockan fyra och mörkret kom smygande igen. Hur kunde det hända. Har jag städat ut tomtarna, adventsljusstakarna och julgranen...
Svar
0
· Visningar
172
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Lite hårt och knöligt men varmare än igår, så idag blev det en liten runda på tinki med sockerbitschallenge!
Svar
0
· Visningar
130
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok De fick gå in nu. Hela dagen har de stått vid hö balen i hagen så de kan likaväl stå i sin Box och hålla värmen i ladugården med hö i...
Svar
0
· Visningar
232
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Så blev det skitkallt istället. Letade upp rånarluvan, vilken grej! Perfekt för mina ömtåliga bihålor. Grönt kort uppskrivning för...
Svar
0
· Visningar
174
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Så blev det minus sju grader, snö och sedan plus fyra och regn. Bilen åkte kana på grusvägen hem. Lyckades hitta en vinterkappa till...
Svar
0
· Visningar
248
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Så blev det kallt och hårt i backen igen. Indra har ju inga skor så det fick bli lite mer skritt. Tinki fick inte gå alls för det var...
Svar
0
· Visningar
187
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Idag var det 2 minuters trav rakt fram i skogen, två gånger. Så var planen men så fick sambon punktering på två däck på sin bil tre mil...
Svar
0
· Visningar
268
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Regn, grått och tidigt. Idag är det dags för en timmes skritt. Eftersom det är nyårsafton fick hästarna gå innan det blev hagen. Varma...
Svar
0
· Visningar
255
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Tre veckor med skritt och nu har det gått åtta dagar..... Båda hästarna letade farligheter i dikena idag. Kan vi inte få studsa till...
Svar
0
· Visningar
188
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Idag var första gången det gick lite lugnare i vagnen. Lite fram o tillbaka på vägen fortfarande, men inget rusande, kast åt sidan eller...
Svar
0
· Visningar
241
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Otroligt nog, på julafton ökade febern, och ökade och ökade. Lite över 40 grader till Kalle anka. Så idag är en lugn dag. Hunnit fin...
Svar
0
· Visningar
153
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Vaknade vid åtta och stack ut näsan. Regn och blåst, mörkt med vinden susande över trädkronorna. Tittar bort mot ladugården och skymtar...
Svar
0
· Visningar
174
Senast: indra2012
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp