Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Bukefalos 30 år!

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Idag hittade jag styrka att skriva mitt första "riktiga" dagboksinlägg om min resa till läkning. Jag kommer aldrig att vara varken...
Svar
1
· Visningar
261
Senast: saltakatten
·
Dagbok Jag blev medlem på Bukefalos i oktober 2024. Men jag insåg precis att jag aldrig har presenterat mig. Jag kommer eventuellt att använda...
Svar
3
· Visningar
391
Dagbok Jag skrev här i "dagbok" för över ett år sedan, när jag var mitt i en extra tuff utmaning i livet. Och det var så många av er som...
Svar
10
· Visningar
692
·
  • Låst
Dagbok Nu startar jag en dagbokstråd. För nu måste jag ha nånstans att skriva av mig, för att inte explodera av nervositet. Efter att ha...
Svar
17
· Visningar
2 709
·
Dagbok Jag har aldrig startat nån dagbokstråd här innan. Men det här är för tungt att bära ensam, och jag vill inte lägga hela tyngden på min... 2
Svar
31
· Visningar
2 788

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Svensk politik 9
  • Vad gör vi? Del CCXXXVII
  • Arbetsintervju

Barn

Hund