Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

B
IT & mobiler va ska filmen ha för format om jag ska bränna ner den på en dvd skiva? funkar de med avi och mpg(mpeg) eller måste jag ändra?
Svar
3
· Visningar
960
Senast: Jezzie
·
IT & mobiler Jag är lite lätt irriterad just nu, jag gör hemsidan åt en ridklubb och har gjort så rätt länge nu. Nu är det så att hemsidan ligger på...
Svar
5
· Visningar
1 169
Senast: BeastieBabe
·
IT & mobiler Jag har ett program som jobbar titt som tätt i bakgrunden på min dator..hur får jag reda på VILKET program det är som är i gång ? Jag...
Svar
7
· Visningar
856
Senast: fredde
·
L
IT & mobiler Nu plockar outlook bort alla filer som kommer med mailen, utom Word, det stå att filerna inte är säkra. Hur ändrar man den inställningen?
Svar
2
· Visningar
767
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Vet ni några bra sidor på internet med gratis HTML-koder? Länkar? :banana: :banana:
Svar
5
· Visningar
961
Senast: eldione
·
C
IT & mobiler Jag har en film som jag vill lägga ut på min ftp. Men det går inte...? det har funkat förr, jag har odentligt med plats på ftp:n men...
Svar
6
· Visningar
962
Senast: Ämelie
·
IT & mobiler Jag gör min hemsida i FrontPage och har problem med att styckena blir alldeles för breda och det blir jobbigt att läsa. Jag hittar...
Svar
8
· Visningar
2 046
Senast: meodeo
·
E
IT & mobiler Hur ligger det till egentligen?? Blir ju inte klok på grafikkortsdjungeln ju. Har just nu ett GeXCube Radeon 9800Pro 128MB. Kikade på...
Svar
3
· Visningar
786
Senast: Venus
·
IT & mobiler Jag erkänner - jag är ett blåbär och helt novis på det där med att installera grejer i datorn. Detta till trots så har jag försökt att...
Svar
11
· Visningar
1 560
Senast: Venus
·
D
IT & mobiler Vad är png (portable network graphics) för filformat egentligen? Kan man spara bilder i detta format och sedan publicera bilderna på...
Svar
7
· Visningar
1 160
Senast: bengibollen
·
IT & mobiler Jag behöver megahjälp!! Helt plötsligt så har min maskin tappat bort drivrutiner för att kunna visa objekt på skärmen. Antar att det...
Svar
3
· Visningar
970
Senast: Renkött
·
I
IT & mobiler Nu har jag blivit jäkligt less :mad: Hur långt tid ska det egentligen ta att ladda hem en film eller ett avsnitt av en serie?? I...
Svar
1
· Visningar
662
Senast: fredde
·
M
IT & mobiler Har sett en del bilder gjorda i ps på människor med "babyhud", hur får man det så?
Svar
10
· Visningar
1 277
Senast: Moej
·
IT & mobiler Hur är det med formaten? Om jag gör en sida i FrontPage så kan jag inte lägga ut den på tele2:s swipnet för den har fel format! Min...
Svar
2
· Visningar
682
Senast: fredde
·
B
IT & mobiler Någon som vet om det finns någon svensk motsvarighet till communityn Deviant Art?
Svar
6
· Visningar
880
Senast: bengibollen
·
IT & mobiler Jag håller på och gör mina första hemsida..ville ha en sådan meny men vet inte om det är bra? För visst måste besökarna på min sida då...
Svar
1
· Visningar
753
Senast: Dasjenka
·
IT & mobiler Någon som kan tipsa om ett bra filmredigeringsprogram använder Windows MM men undrar om det finns något som är bättre...
Svar
4
· Visningar
1 113
Senast: Peach
·
IT & mobiler Någon som förstår sig på smil? Håller på med det i skolan nu, och jag måste säga att jag ALDRIG hört talas om det innan =S...
Svar
3
· Visningar
893
Senast: Lorelie
·
Svar
6
· Visningar
11 329
Senast: Peach
·
L
IT & mobiler snälla, kan någon ge mig en snabb genomgång hur man använder dc ++, jag orkar verkligen inte sitta och läsa en massa engelska :angel...
Svar
2
· Visningar
726
Senast: Ejniz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp