Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag har under ett par dagar nu fått konstiga mail. Det är från svenska föreningar/företag. Tex har jag fått från LRF, svenska...
Svar
6
· Visningar
1 540
Senast: alice
·
IT & mobiler Nu är vår vovves hemsida klar. :bump: Äntligen! Stig gärna på och säg vad ni tycker :)
Svar
8
· Visningar
924
Senast: Elajten
·
Y
IT & mobiler Är Mozilla FireFox lika bra som Internet Explorer? Hur får man tag på MSN Messenger 6.2 när www.msn.se inte fungerar att ladda ned från...
2
Svar
20
· Visningar
1 585
Senast: Geezer
·
IT & mobiler Har bekymmer med att öppna en pdf-fil, (laddar hem från travsport.nog -hingstkatalog kallblod 05) - men när jag hämtat hem den och...
Svar
12
· Visningar
1 185
Senast: Ejniz
·
IT & mobiler Vad sitter alla på för uppkoppling??? Tänkte det kunde vara intressant o se :p Själv har jag BBB - 10 mbit. :D
2
Svar
33
· Visningar
1 807
Senast: Renkött
·
IT & mobiler någon som vet hur man spelar DVD på datorn? vad behöver man för program?
Svar
14
· Visningar
1 070
Senast: Elajten
·
I
IT & mobiler hej jag vill ha datorns bild till tv. hur gör jag har kopplat en s-video kabel mellan dom men hur gör man sen ???????????????
Svar
4
· Visningar
781
Senast: Elajten
·
B
IT & mobiler Hm, har funderat att fixa ny dator. börjar bli lite jobbigt att dela med resten av familjen. nu kommer då min fråga. hur mycket pengar...
Svar
11
· Visningar
983
Senast: slice
·
IT & mobiler Jag har suttit i princip hela dagen vid en liten laptop och rensat virus.Agaren har inget antivirusprogram. Finns det nat bra pa natet...
Svar
4
· Visningar
821
Senast: pemma
·
K
IT & mobiler Är det nån som vet vad AGP-port är? Har tydligen nåt att göra med grafikkortet? :confused: Sen en fråga till....det står i en annons...
Svar
6
· Visningar
732
Senast: Elajten
·
IT & mobiler Jag skickar ofta till mig själv när jag skriver arbeten för att enkelt kunna skriva ut dem i skolan. Men av nån anledning kan jag inte...
Svar
2
· Visningar
880
Senast: FadeAway
·
M
IT & mobiler ja, precis som ovan, är de nån som känner till nåt prog där man kan få med en kommentarruta, så alla som tittar på korten kan kommentera...
Svar
1
· Visningar
698
Senast: bengibollen
·
A
IT & mobiler Nu är det så att jag inte har något att göra igen, och jag sitter inte ens vid min egen dator. Det enda jag kan göra är att sitta och...
Svar
7
· Visningar
1 053
Senast: Coffein_Kactuzzz
·
T
IT & mobiler Ursäkta ännu en DC++-tråd, men jag är tvungen. Behöver någon tålmodig och kunnig människa som långsamt och tydligt kan förklara...
Svar
4
· Visningar
744
Senast: Javan
·
IT & mobiler jaa, rubriken säger väl allt? Datorn vägrar helt enkelt stänga av sig. Varför hänger skiten sig när man ska stänga av (vilket ändå ej...
Svar
8
· Visningar
978
Senast: realist
·
IT & mobiler Kan man öppna en asp-sida inuti en datacell (<td></td>)? Jag vill kunna köra ett gästboksskript, som finns som ett asp-skript, inuti...
Svar
9
· Visningar
903
Senast: bengibollen
·
S
IT & mobiler wiie! Jag köpte en inatt från www.apple.se! En rosa som det står "skejtgrl" på där bak! Najs! nu tänkte jag höra om det e någon här...
Svar
10
· Visningar
1 142
Senast: skejtgrl
·
T
IT & mobiler VAD är det för fel på vår dator :confused: Den lever ett eget liv och stänger ibland bara av sig och startar om... Det kan hända massor...
Svar
6
· Visningar
958
Senast: _billie_joe_
·
F
IT & mobiler Jag VET att det finns en tråd om det här, men eftersom ingen lägger märke till att jag behöver hjälp så gör jag en ny. *protest* Jag...
Svar
2
· Visningar
830
Senast: _billie_joe_
·
C
IT & mobiler Gissar att det är fler här som har ett PayPal-konto? Just nu förekommer det en del mysko aktivitet, inte från PayPal men från "folk" som...
Svar
1
· Visningar
1 184
Senast: cissiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp