Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

D
IT & mobiler HEEEELP! Jag har laddat ner en massa låtar som är kareoke, så det kommer upp en lite ruta med text när låtarna spelas i Winamp. Men så...
Svar
2
· Visningar
749
Senast: dressyrryttare
·
M
IT & mobiler Hur gör ni för att få det snyggt med bilder på hemsidan? Jag är inte bra på det här med bildbehandlingsprogram och så och när jag...
Svar
9
· Visningar
1 027
Senast: MaLu
·
IT & mobiler för ungefär ett halvår sen så hade jag virus på min dator, blev efter rådan från en datorbutik tvungen att ta bort allt från hårddisken...
Svar
3
· Visningar
797
Senast: slice
·
S
IT & mobiler Sitter på windows 98 på "min" dator här, och dumt nog hade jag en mapp som jag gjorde "hemlig". efter att ha stängt av datorn på...
Svar
6
· Visningar
814
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Hur gör man så att gammalt skit som det var tänkt att skrivas ut inte kommer skrivas ut senare? Som det är nu så krånglar skrivaren...
Svar
2
· Visningar
762
Senast: gul_zebra
·
IT & mobiler jag har en webcam som även går att använda som vanlig kamera (logitech) och jag kan(kunde...) ta bilder och göra animationer osv med...
Svar
1
· Visningar
854
Senast: sweep
·
J
IT & mobiler Behöver hjälp! Får ett felmeddelande när jag pysslar med min blog "Sorry, you need to enable sending referrers, for this feature to...
Svar
1
· Visningar
847
Senast: Jozephin
·
P
IT & mobiler när jag ska gå in på vissa sidor så öppnas en söksida som heter internet-optimizer istället för sidan jag vill till. det står att sidan...
Svar
1
· Visningar
761
Senast: fredde
·
F
IT & mobiler Var bara tvungen att visa mina skilla på spelet "Hästhagar" här på Buke :p http://foto.virr-varr.com/displayimage.php?album=17&pos=0
Svar
6
· Visningar
1 056
Senast: fredde
·
C
IT & mobiler Har nu bestämt mig för att köpa ny, har ni tips? Under 5000:- helst Vilken är värd att satsa på?
Svar
5
· Visningar
951
Senast: geisli96
·
H
IT & mobiler Har just köpt den :D Nån annan som har den? Tycker inte ni den e as svår eller e de bara jag? :crazy: Okej då.. ja e ju helt...
Svar
11
· Visningar
1 146
Senast: Silverstol
·
C
IT & mobiler Sitter och jobbar med material till en föreläsning (sent ute som vanligt...). Hade tänkt använda några overhead, text är ju knappast...
Svar
2
· Visningar
812
Senast: cissiny
·
T
IT & mobiler vet inte var jag ska lägga den här så jag chansar! har en bilder på bla msn grupper och yahoo, om de skulle dyka upp någon annan stans...
Svar
3
· Visningar
831
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Ja, hur gör jag? Vill ha in en del cd skivor, så jag kan lyssna på dom, utan att måsta sätta in ny cd och hålla på... Alltså spara alla...
Svar
3
· Visningar
1 466
Senast: Renkött
·
C
IT & mobiler I vissa mail jag får så är bokstäverna helt knasiga. Tex är åäö utbytta mot massa knäppa tecken. När jag skriver mail blir det inte...
Svar
7
· Visningar
1 752
Senast: fredde
·
T
IT & mobiler helt plötsligt blev alla bokstäver i datorn jättestora. hela buke ser helt konstigt ut.......vad har jag gjort för att förtjäna detta????
Svar
2
· Visningar
705
Senast: tant agda
·
IT & mobiler HJÄLP! Min dator kan inte öppna .NEF filer, finns det något program man kan ladda ner någonstans. Jag har laddat ner photoshop CS nu...
Svar
1
· Visningar
806
Senast: bengibollen
·
IT & mobiler Jag håller på att göra ett excelblad för foderberäkning... Var ju ett bra tag sedan jag hade datakunskap på gymnasiet och har inte...
Svar
6
· Visningar
1 247
Senast: BeastieBabe
·
IT & mobiler Någon som vet om man kan ladda ner bonniers trafikskola någonstans...?
Svar
8
· Visningar
1 788
Senast: meodeo
·
S
IT & mobiler Är det någon som vet om man kan få en drop down meny, som går ut till höger när den öppnas, att gåt ut över ett fönster? Alltså...
Svar
1
· Visningar
770
Senast: Dasjenka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Tungband
  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp