Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
undrar bara om det är någon som nånsin haft behovet att göra egna pationeringar och isåfall varför, jag har jävlats med det i två dar nu...
IT & mobiler
Kanske nån kan hjälpa mig med mitt kanske löjliga problem. Jag lyckas inte "ladda in" nån bild. Ni vet en sån där bild som syns när man...
IT & mobiler
Jag har ritat en bild och som alltid skulle jag färglägga den men när jag använder Magic Wand så markerar den allt! Det går alltså inte...
IT & mobiler
Har precis satt i sladden till scannern efter att ha haft kamerasladden i ett tag. Bara det att så fort jag försöker scanna så säger den...
IT & mobiler
Har nyss laddat upp lite filmer från vidoekameran till datorn. Hade i tanken att ta lite bilder från filmen genom att pausa i filmen och...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.