Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Såhär står det...det finns inte så mycket ledigt viruellt minne kvar.Om du vill försäkra dig om att Windows körs korrekt, bör du öka...
Svar
5
· Visningar
1 128
Senast: bengibollen
·
C
IT & mobiler Jag kommer inte in på mailen:( "servern hittades inte" men jag kommer in på hemsidan och när jag går tillbaka står det att jag är...
Svar
2
· Visningar
679
Senast: coscos
·
A
IT & mobiler Jag har lyckats tappa bort vad det ska stå i rutan som gör att jag kommer direkt in på telias loginsida. :cry: Alltså...
Svar
3
· Visningar
795
Senast: meodeo
·
IT & mobiler går det att chata eller skicka meddelande till varndra genom DC ??
Svar
2
· Visningar
660
Senast: zilla
·
P
IT & mobiler Nu börjar min gamla pc sjunga på sista versen. Märkte det när jag hade köpt en Ipod och datorn var för gammal för att stödja den...
Svar
14
· Visningar
1 075
Senast: ia_
·
IT & mobiler Hur får man senast besökta adressen FÖRST i sökfönstret ? Nu ligger dom ju huller om buller, är skitsvårt att få nån överblick. Explorer...
Svar
9
· Visningar
1 460
·
IT & mobiler Jag kan spärra så att vissa sidor inte går att nå från min dator? Låter ibland kompisar låna datorn och sitter sällan och glor medans de...
Svar
2
· Visningar
812
·
IT & mobiler Ska göra en hemsida till en polare och jag tänkte ha en frame högst upp med en text. hemsidan ska handla om henne. Problemet är bara...
Svar
3
· Visningar
767
Senast: fredde
·
IT & mobiler Ohh hur gör man egentligen?? vill ha en bra, gratis hemsida som är superenkel att göra. Och helst utan all reklam!! :devil...
Svar
8
· Visningar
1 096
·
S
IT & mobiler Min far har nu fixat vå gamla dator så jag skulle gärna vilja ha länkarna till Kasta tomte spelet och bubbels (där man ska ha minst...
Svar
19
· Visningar
1 191
Senast: Rattfylla
·
G
IT & mobiler Idag började min dator bete sig konstigt och startade om sig själv så fort man slagit på den. Gjorde en virussökning och hittade massa...
Svar
13
· Visningar
2 687
Senast: glee
·
S
IT & mobiler Ska skissa upp en ritning av blivande nya lägenhet, har varit där o tagit mått på rummen o ska nu göra en ritning. Men frågan är var...
Svar
4
· Visningar
7 482
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Hur för man över bilderna som man tagit med mobiltelefonen (Nokia 3220) till datorn?
Svar
5
· Visningar
928
·
IT & mobiler Jag tycker det är jättekul att sitta å greja med foton där, men börjar se mig om efter nya saker man kan hämta till det. Speciellt kul...
Svar
7
· Visningar
1 146
Senast: eldione
·
IT & mobiler Tiscali har ju gått ihop med spray- inget konstigt med det, men nu funkar ju inte mitt e-postprogram längere microsoft outlook. Är det...
Svar
4
· Visningar
909
·
IT & mobiler a lá blinkande text och sånt på en bild. Är detta något som vi vanliga dödliga kan fixa själva?
Svar
3
· Visningar
728
Senast: Peach
·
IT & mobiler Det handlar om "spåra ändringar". Jag har det avaktiverat på min dator. Sparar alltid dokumentet i "slutgiltig version". Mailar vägen...
Svar
2
· Visningar
909
Senast: lizzie
·
S
IT & mobiler Hur kommer man till Temporary Files på datorn? Datorn hänger sig när jag ska ta bort filer på "internet alternativ". Ok. Jag är...
Svar
2
· Visningar
701
·
A
IT & mobiler The browser you're using refuses to sign in. (cookies rejected) så står det när jag försöker logga in på yahoo... vad gör jag...
Svar
2
· Visningar
800
Senast: acha
·
M
IT & mobiler Jag skulle behöva ändra en bild till .bmp format. Jag har fått en logga skickad till mig och den ligger som det är nu i ett...
Svar
3
· Visningar
1 846
Senast: ullo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka