Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
210
Senast: blizz
·
Kropp & Själ Just det - vad äter ni efter träning?
Svar
0
· Visningar
210
Senast: tott
·
Kropp & Själ Edit: hittade tillslut info
Svar
0
· Visningar
210
Svar
0
· Visningar
209
Senast: blizz
·
Kropp & Själ Någon som vet om det finns någon app som mäter löpdistans men inte tid? Eller som man kan välja bort tiden?
Svar
0
· Visningar
209
Senast: Lilla
·
Hemmet Går det att hitta en helt ok snöslunga för typ 2500kr? Som inte bara klarar lite nysnö på asfalt? Vad har ni för sort och vad kostade den?
Svar
0
· Visningar
209
Senast: Kilauea
·
Hemmet Någon som har en längre duschvägg med halvfrostat glas som vill visa hur det ser ut i badrummet? Behöver lite inspiration. Har bestämt...
Svar
0
· Visningar
209
Kropp & Själ Läste en artikel och såg då detta. Finns det någon mer som över huvud taget hört talas om detta? Jag känner jag inte har en i närheten...
Svar
0
· Visningar
208
Senast: 95johsv
·
Svar
0
· Visningar
207
Senast: blizz
·
Svar
0
· Visningar
207
Senast: blizz
·
Hemmet Finns det nån form av vinkeljärn/vinkelbeslag som man kan ha på rundade ytor? Har en pinnstol som börjar bli glapp i pinnarna undertill...
Svar
2
· Visningar
207
Senast: BernT
·
Kropp & Själ Jättekort fråga. Finns det nagellacksborttagning som är skonsammare mot huden än "de vanliga" (sånt som säljs i mataffären: Gripen etc)...
Svar
1
· Visningar
206
Senast: ullo
·
Skola & Jobb Någon som har jobbat för dem? Är det en arbetsgivare ni rekommenderar? Om inte, varför inte?
Svar
0
· Visningar
206
Senast: Barbabelle
·
IT & mobiler Är det nån som fattar detta? Jag har haft Google play music och gjort spellistor mm där. Köpt låtar när jag velat, men inte haft nått...
Svar
0
· Visningar
205
Senast: MissFideli
·
Hemmet Nån som har Google home och är nöjd? Lite sugen på det, mest för att spela musik, radio plus att jag googlar flera gånger om dagen och...
Svar
0
· Visningar
205
Senast: Monkie
·
Mat Jag älskar att plocka svamp och har nu även köpt mig mycel för att testa på att odla. Så behöver goda recept på framförallt...
Svar
0
· Visningar
205
Senast: nullo-modo
·
Svar
0
· Visningar
204
Senast: Kontrast
·
Kropp & Själ Nån här som gjort tandkorrektion via Dr Smile? Istället för Invisalign? I det här fallet vill de slipa en aning i framtandens kant för...
Svar
2
· Visningar
204
Senast: Kakis
·
Svar
0
· Visningar
203
Senast: blizz
·
IT & mobiler Motvillig macanvändare här (the Sigificant Other i nöjesbranschen hade ett systäm när vi slog våra påsar ihop... efter 3 år föll jag...
Svar
0
· Visningar
203
Senast: Murphy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Hundlucka

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp