Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

H
IT & mobiler kolla på rubiken en gång till! min windows media player kan inte spela .avi-filer "Det går inte att spela upp filen. Filen kan ha...
Svar
2
· Visningar
1 031
Senast: horsemaniac
·
B
IT & mobiler Jag har problem med min brandvägg eftersom den och jag inte är riktigt överens om hur saker och ting ska gå till. Förut kunde inte jag...
Svar
1
· Visningar
745
Senast: Benzen
·
IT & mobiler Jag har en film på ca 750 mb som jag vill bränna. Jag har en skiva på 790 mb, så den borde ju helt klart få plats, MEN när jag la till...
Svar
3
· Visningar
702
Senast: matte_1978
·
O
IT & mobiler Nu blir jag snart galen. Är jag helt knäpp, eller? Har nu min hemsida upplagd på Passagen men har fått en egen domän som jag ska flytta...
Svar
2
· Visningar
814
Senast: Orfeus
·
S
IT & mobiler Försöker få reda på om någon har någon erfarenhet av denna mobil? Bra / Dåligt?
Svar
5
· Visningar
732
Senast: Sony
·
IT & mobiler Kör Windows xp och har även installerat Panda Platinum Internet Security. Nu har jag problem med att hämta/skicka mail som innehåller...
Svar
3
· Visningar
1 009
Senast: matte_1978
·
S
IT & mobiler Nu tror jag snart att jag blir tokig!!! Igår fick jag ett mejl, med en likviditetsbudget i exelformat som jag måste fylla i tills...
Svar
2
· Visningar
841
Senast: Domaren
·
S
IT & mobiler Jag håller på med en himla massa tabeller (tack för hjälpen Dasjenka), men jag kan inte få ned teckenstorleken. Så här ser sidan ut nu...
Svar
12
· Visningar
1 129
Senast: Dasjenka
·
IT & mobiler Är min skärm farlig? Min mamma har köpt en ny dator, och nu när jag ska överta den gamla helt har jag funderat på om skärmen kan vara...
Svar
2
· Visningar
949
Senast: Kiddo
·
C
IT & mobiler Hur får man en bild i rutan till vänster vid sin bild :confused:
Svar
3
· Visningar
814
Senast: Casuela
·
S
Svar
2
· Visningar
838
Senast: ScissorHands
·
S
IT & mobiler hittade denna här. Tycker det värkar vara en bra kamera för det priset, är det någon som känner till något om den? Är den bra/dålg...
Svar
5
· Visningar
984
Senast: ScissorHands
·
N
IT & mobiler Jag har flera snygga bilder till mina annonser men de är förstora. Hur gör jag för att minska från 112 kB till "laglig" storlek för...
Svar
5
· Visningar
1 001
Senast: Nobbeled
·
M
IT & mobiler Köpte ny dator i helgen och då medföljde windows xp. Har tidigare haft windows 98 och är lite ny på detta operativsystem. Min stora...
Svar
2
· Visningar
872
Senast: tifo
·
H
IT & mobiler Kan man spara/kopiera dom bilderna som finns på den sidan? Jag kan inte öpnna dom i större fönster heller.. Någon som vet om man kan...
Svar
9
· Visningar
1 061
Senast: Vicku
·
P
IT & mobiler Någon mer som har sån? Jag har precis fått en sån på jobbet och ska prova i ett par veckor. Undrar bara om ni också haft problem med...
Svar
7
· Visningar
1 130
Senast: potion
·
IT & mobiler Jag kommer inte in på en sida som jag måste in på :crazy: På en annan dator här i huset går det och för andra går det,men inte på min...
Svar
14
· Visningar
1 616
Senast: MsSleepalot
·
Svar
1
· Visningar
751
Senast: Bubben
·
IT & mobiler Jag har gjort en liten hemsida som jag har grundat till stora delar på css istället för att använda mig av tex tabeller för att göra...
Svar
8
· Visningar
917
Senast: elbereth
·
K
IT & mobiler Jag blir galen... :cry: :cry: Ska det vara så svårt. Måste man gå datakurs för att få sig en lite hemsida? Finns det ingen...
Svar
7
· Visningar
961
Senast: loveponies
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp