Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

B
IT & mobiler Vad är koden för att få en härgad "hiss" (vad heter det...scroller? :crazy:) och var ska den ligga?
Svar
2
· Visningar
938
Senast: Little_Chance
·
A
IT & mobiler datorn \"orkar inte\" spela dvd Har DVD-spelare i min dator, och har nyss installerat DVD-program, ASUSDVD. Problemet är att när jag...
Svar
2
· Visningar
825
Senast: aniara_lenson
·
S
IT & mobiler jag är ny här....hur fixar man in en bild????? :confused:
Svar
4
· Visningar
703
Senast: Dainty
·
IT & mobiler Varje gång jag kommer in på en hemsida med musik som spelar i bakgrunden "hänger sig" min dator. Är det någon som vet varför och vad kan...
Svar
4
· Visningar
760
Senast: Millz
·
S
IT & mobiler jag har letat som en galning efter sidor/program på internet som man kan ladda hem filmer via. det enda jag hittat är kazaa, men det tar...
Svar
5
· Visningar
843
Senast: Soapbubble
·
IT & mobiler Är det någon här som kan hjälpa mig med att lägga upp en riktig mailinglista?? :confused:
Svar
3
· Visningar
986
Senast: cissiny
·
D
IT & mobiler Någon som kan tipsa om bra antivirusprogram som är gratis och som en helt kunskapsbefriad datoranvändare kan ladda hem? :confused:
Svar
6
· Visningar
1 108
Senast: cissiny
·
U
IT & mobiler Jag förstår inte!!! Vad betyder de?
Svar
1
· Visningar
675
Senast: gern
·
IT & mobiler Hur gör man sidnumrering 1(8) 2(8) osv i word? Jag lyckas bara få samma på alla sidor, t ex om jag är på sida 1 och skriver 1(8) står...
Svar
6
· Visningar
1 091
Senast: gern
·
IT & mobiler Är det samma sak som utforskaren?
Svar
2
· Visningar
788
Senast: Bubben
·
D
IT & mobiler Finns det något JavaScript som gör att en slumpvis vald sida öppnas när man klickar på en länk?
Svar
9
· Visningar
1 630
Senast: Dasjenka
·
IT & mobiler Håller på med en hemsida åt vår firma. Är lite osäker på hur man fixar en så enkel adress som möjligt. Vill gärna ha www.firmanamn.XXX...
Svar
2
· Visningar
771
Senast: pigleton
·
IT & mobiler har fått låna min hundvakts dator efterom mitt modem är kaputt, den öppnar vissa sidor som tex buke men det går itne att besöka...
Svar
3
· Visningar
1 097
Senast: pajaztar
·
Y
IT & mobiler Är det någon som vet något bra font program. Där man kan göra egna typsnitt?
Svar
1
· Visningar
871
Senast: Monochrome
·
M
IT & mobiler Sitter och försöker mig på Maya 3d lite men är lite trögt att komma igång och är på väg att lägga undan det för gott. Tänkte bara fråga...
Svar
2
· Visningar
781
Senast: Monochrome
·
S
IT & mobiler Kan man koda så att en ruta i en tabell blir en exakt storlek vare sig om det är text eller inte i den? Och hur skriver jag då? Antar...
Svar
10
· Visningar
1 136
Senast: Spider84
·
L
IT & mobiler Hur får man bort en adress där??? Så att ingen annan kan gå in på den igen..
Svar
2
· Visningar
853
Senast: Dasjenka
·
IT & mobiler varför kan jag inte ladda hem nånstans. spelar ingen roll med vilket program. det går inte. det står bara connecting to network...men...
Svar
4
· Visningar
1 025
Senast: Dreamer
·
N
IT & mobiler Hej! Det har blivit nåt knasigt här hos mig.... När jag går ut och ska kolla ankommande betalningar på Föreningssparbanken, så får jag...
Svar
2
· Visningar
814
Senast: Nellis
·
S
IT & mobiler Hur mycket måste egentligen en bild ändras för att man ska få lov att använda den? Finns det något procentuellt eller är det något om...
Svar
5
· Visningar
1 102
Senast: Spider84
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sommarföräldrar 2024
  • Vad gör vi? Del CXCVII
  • Uterätt för kor

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp