Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

D
IT & mobiler Jag behöver använda diverse "franska" bokstäver (ç, Ç och œ) emellanåt och har hittills alltid kopierat de tecken jag behöver från Word...
Svar
2
· Visningar
2 069
Senast: Dasjenka
·
IT & mobiler http://us.f1.yahoofs.com/groups/g_11909426/Hacksonen.jpg?bcGTkFABEMh_zF7b Hur fn gör man för att lägga in en bild???
Svar
6
· Visningar
903
Senast: Vicku
·
IT & mobiler Innan jag installerade om allting på denna datorn hade jag en himla käck funktion i Outlook där programmet fortfarande kördes när man...
Svar
1
· Visningar
802
Senast: gern
·
D
IT & mobiler \"Framkalla\" foton från digitalkamera Jag har tagit en hel del kort med min digitalkamera och jag känner mig inte nöjd med att bara ha...
Svar
9
· Visningar
1 835
Senast: Zewz
·
O
IT & mobiler jag har mina bilder på en CD-RW, samt som mappar på skrivbordet. Hur gör jag nu för att uppdatera denna skiva, med de nya bilderna som...
Svar
2
· Visningar
815
Senast: Madelene
·
L
IT & mobiler Jag måste flytta min hemsida, men jag vet fan inte hur man gör... suger i engelska, så jag fattar inte heller vad det står... ska...
Svar
7
· Visningar
774
Senast: Dasjenka
·
IT & mobiler Ni datakunniga människor - hjälp mig! Jag har varit och fifflat med nån knapp och tappat adressfältet, har två "blanka fält" men de är...
Svar
5
· Visningar
1 067
Senast: Gawotka
·
D
IT & mobiler Jag vill bygga en ny burk. P4 2.? Vad skall jag välja, moderbord, osv. Tips!!! Går man in på t.ex Datorbutiken får man hur många förslag...
Svar
5
· Visningar
1 033
Senast: Venus
·
K
IT & mobiler Är det någon som vet om man kan "köra över" videosekvenser från VHS och Video 8 (videokameraband) till CD? :confused: Om det går...Hur...
Svar
11
· Visningar
2 755
Senast: Elftor
·
A
IT & mobiler någon med bildredigeringsprogram och som kan html bra får gärna pm:a mig om ni har tid och lust!
Svar
4
· Visningar
755
Senast: hoppimoj
·
IT & mobiler I våran förra dator så kunde man högerklicka på en mp3-fil och välja "play in winamp" eller "enqueue in winamp", och så spelades låten i...
Svar
6
· Visningar
1 008
Senast: loveponies
·
S
IT & mobiler Hur gör man om man vill göra en skärm dumpning, dvs spara typ första sida på hemsidan som bild? :confused:
Svar
2
· Visningar
1 140
Senast: Grevinnan
·
IT & mobiler Vart kan jag downloada? Hittar ingen vettig sajt...
Svar
5
· Visningar
780
Senast: skimmer
·
I
IT & mobiler Hur gör man när man ska öppna en hemsida i webbläsaren på en dator med windows XP? Jag har gjort en sida med html-koder men hur får man...
Svar
2
· Visningar
838
Senast: Dasjenka
·
C
IT & mobiler Har lite funderingar på att lägga ut en eller flera videosnuttar på vår hemsida. Så, jag undrar: 1. Vilket format bör vi ha dem i? 2...
Svar
12
· Visningar
1 180
Senast: skimmer
·
IT & mobiler Är det någon som vet hur bra bredband via satellit är? Viasat erbjuder det till rimligt pris nu fast man använder fortfarande modem för...
Svar
4
· Visningar
1 231
M
IT & mobiler Har laddat upp bilder på webshots. De gamla har alltid funkat förr men nu på morgonen så funkar vissa bilder inte! :( Det blir bara sånt...
Svar
1
· Visningar
786
Senast: Amia
·
IT & mobiler Jag är lite trög... Har lagt upp hemsidan nu & vill länka till en av bilderna. Men det går inte!! Man kan liksom inte högerklick på...
Svar
8
· Visningar
976
Senast: Anna
·
C
IT & mobiler Behöver verkligen hjälp, det händer skumma saker med min dator. När den står igång eller är avstängd kommer det massor av porrlänkar in...
Svar
2
· Visningar
795
Senast: Elftor
·
N
IT & mobiler Kör med Windows ME på en annan dator, och där får jag skriva in lösenordet vid varje anslutning till internet (fjärranslutningen). Det...
Svar
7
· Visningar
1 724
Senast: Nellis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp