Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag och min dator/scanner på arbetet har inlett en konflikt ;) Jag har haft folk här från IT-avdelning och Profdoc som är det program...
Svar
2
· Visningar
839
Senast: snurpe
·
M
IT & mobiler har nyss kört ad-aware och det hittade inte ett enda nytt objekt!!! :eek: i min dator. brukar köra ca en gång i veckan men har inte...
Svar
5
· Visningar
938
Senast: elsa_carlsson
·
B
IT & mobiler om jag uppfattat det hela rätt så är frames olika "rutor" på hemsidan. En för menyn en för rubrik och en för sidan t.ex. Stämmer det...
Svar
5
· Visningar
1 381
Senast: B1an
·
S
IT & mobiler Vilken tycker ni är bäst? Hur är kvaliten? Finns det många spel till? Sen får ni gärna skriva vart ni köpte dom och vad det kostade :)
Svar
16
· Visningar
1 149
Senast: elsa_carlsson
·
IT & mobiler söka en bild på Internet? Liknande det man på ord via sökmoterer? Tänkte närmast på om man kan se i vilka sammanhang en bild dyker upp...
Svar
1
· Visningar
786
Senast: Elftor
·
M
IT & mobiler Jag har ritat en bild och som alltid skulle jag färglägga den men när jag använder Magic Wand så markerar den allt! Det går alltså inte...
Svar
14
· Visningar
1 001
Senast: millansnillan
·
S
Svar
4
· Visningar
799
Senast: sthlm23
·
M
IT & mobiler Har precis satt i sladden till scannern efter att ha haft kamerasladden i ett tag. Bara det att så fort jag försöker scanna så säger den...
Svar
1
· Visningar
638
Senast: gern
·
H
IT & mobiler En fråga till dom som är väll pålästa vad gäller lagar på internet och gällande hemsidor. Om jag har tagit ett foto av ett gäng...
Svar
5
· Visningar
1 052
Senast: cissiny
·
L
IT & mobiler Har nyss laddat upp lite filmer från vidoekameran till datorn. Hade i tanken att ta lite bilder från filmen genom att pausa i filmen och...
Svar
3
· Visningar
759
Senast: Elftor
·
Q
IT & mobiler Någon som vet var man kan göra gratis hemsidor någonstans? Gärna flera länkar!
Svar
2
· Visningar
779
Senast: Spider84
·
IT & mobiler Jag har precis fått Dreamveawer av en bekant som tycker att det är ett jättebra hemsidesprogram. Kanske det är - men jag kan absolut...
Svar
1
· Visningar
728
Senast: loveponies
·
W
IT & mobiler Som troligtvis är gigantika dessutom (printscreen) :confused: nån som vet? :crazy:
Svar
4
· Visningar
760
Senast: starcraft
·
O
IT & mobiler Hur var det man gjorde, om de spelas upp i windows media player. Jag har lyckas förut, men minns inte alls hur jag gick tillväga. Sen...
Svar
7
· Visningar
1 293
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Har pegasus mail som min mailhanterare (eller vad det nu heter). Idag kan jag helt plötsligt inte skicka mail. Har bytt till bredband...
Svar
1
· Visningar
795
Senast: oz_joj
·
M
IT & mobiler Jag har köpt Häst och ponny, varsågod att rid :p. Allting funkar jättebra ända tills man ska tävla, då avbryts hela spelet... vad är...
Svar
5
· Visningar
828
Senast: mysboll
·
T
IT & mobiler Nån som kan lära mig grunderna? I skolan har jag gjort en hemsida liksom, men hur kan man få ut den på nätet? Alltså från ett program...
Svar
1
· Visningar
699
Senast: skimmer
·
M
IT & mobiler Detta program ingick i "jobbdata-paketet". Har inte brytt mig så mkt om det förrän nu när digitalkameran gjort entre i familjen...
Svar
1
· Visningar
891
Senast: maverick
·
IT & mobiler Jag vet att jag läste här för ett tag sedan hur man kunde göra om man saknade installions CD. Kan inte hitta tråden dock så jag försöker...
Svar
1
· Visningar
776
Senast: Grevinnan
·
IT & mobiler Jag stängde av datorn för att det började åska och drog ur nätsladden. Men nu när jag startade den igen så är min ena hårddisk BORTA...
Svar
5
· Visningar
970
Senast: Macken22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka