Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Min hals har i tre dagar varit så svullen så jag ett tag trodde att jag inte skulle få luft, nu har svullnaden övergått till konstant...
Svar
12
· Visningar
3 768
Senast: Tingeling
·
Kropp & Själ Nån som testat? Min pojkvän är jätte allergisk mot katter så det skulle vara helt fantastiskt om det fanns en chans att det faktiskt...
Svar
1
· Visningar
1 159
Senast: hagel
·
Kropp & Själ Hej. Var på konsert i Malmö igår och i bilen tillbaka mot Göteborg märkte jag att jag hade hemska smärtor i bukområdet. Jag stod...
Svar
6
· Visningar
1 738
Senast: Elina8
·
Kropp & Själ Jag har en sjukdom som doktorn inte lyckas få någon ordning på, den blir bara värre :( Så nu tycker doktorn att vi borde testa att...
Svar
3
· Visningar
2 430
Senast: Jen80
·
Kropp & Själ Har hormonspiral sen 2,5 år tillbaka. Brukar alltid kunna känna trådarna som sytrådar längs med väggarna upp mot livmodertappen till...
Svar
2
· Visningar
11 092
Senast: hier
·
Kropp & Själ Jag vet att jag har sett det här någonstans, men kan inte hitta det nu :crazy: Absolut minsta mängden kalorier man bränner, typ om man...
Svar
5
· Visningar
1 459
Senast: Centaur
·
Kropp & Själ Hur får ni som jobbar heltid, tiden att räcka till för att träna? Vad fungerar bäst, att träna direkt efter jobbet? Hinna hem och sen...
Svar
10
· Visningar
1 382
Senast: Basilika
·
Kropp & Själ Har bukefalisterna tips på någon intressant podradio? Gärna dokumentärer. Har givetvis gått igenom alla P3dokumentär. Hittat en hel del...
Svar
0
· Visningar
539
Senast: Nebraska
·
Kropp & Själ Vad är fel med min mage? Det började för några månader sedan, egentligen på sommarjobbet på äldreboendet tror jag. Fast den har...
Svar
2
· Visningar
948
Kropp & Själ En närstående har svåra problem med Ankyloserande spondylit/Bechterews sjukdom, som bl.a. gör att det är svårt/omöjligt att sova om...
Svar
16
· Visningar
1 872
Senast: Angua
·
Kropp & Själ Är ute efter en pulsklocka som har inbyggd gps och att den talar om under tiden jag tränar hur pulsen ligger till. Är det Garmin...
Svar
2
· Visningar
706
Kropp & Själ Idag trodde jag att jag var smart när jag på HM köpte en donut som är rak och som man knäpper ihop när man är "klar". Tänkte att det...
Svar
8
· Visningar
5 117
Senast: Hyacinth
·
Kropp & Själ Det sker så sällan nu att jag inte har verktygen att ta mig ur den. Jag skakar, mår fruktansvärt illa och allt är svart i min äckliga... 2
Svar
37
· Visningar
3 495
Kropp & Själ Går i tankar att införskaffa mej en eltandborste för jag tror jag borstar för hårt med manuell så att säga. Men ja, det var ju en hel...
Svar
18
· Visningar
2 268
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jo nu är det så att jag är beroende av nässpray. Säkert många fler som har detta problem.. Började för 2 år sen efter en förkylning. Nu... 2
Svar
23
· Visningar
14 847
Senast: MattiZ
·
Kropp & Själ de är så att jag har ett problem.. ett BH problem.. de är så att jag för de första har svårt att hitta i rätt storlek då jag behöver... 2 3
Svar
57
· Visningar
7 220
Senast: ullo
·
B
Kropp & Själ Kliar och lite "svidande torr" känsla runt slidöppningen är det svamp? Eller bara irriterat? Vad ska jag göra?? Började för 2-3...
Svar
3
· Visningar
815
Senast: iNHALE
·
Kropp & Själ Jag har Micro 100% Whey activ med smaken skogsbär, tyckte den smakade gudomligt gott efter det förra jag hade, men nu får jag det...
Svar
5
· Visningar
1 354
Senast: Poisonous
·
Kropp & Själ Hit me with your best shot! Börjat träna efter två års uppehåll. Gjorde slag i saken i fredags och fixade gymkortet, hade köpt...
Svar
15
· Visningar
1 251
Senast: Poisonous
·
Kropp & Själ Dottern hävdar det med sin vanliga bestämda envishet, och hittar inget när jag försöker leta Hon har nämligen hemskt ont av en...
Svar
7
· Visningar
5 500
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka