Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Jag ska på bröllop i morgon och har varken tid eller råd att gå och göra någon snygg uppsättning hos en frisör, så nu undrar jag om det...
Kropp & Själ
Kan vi inte ha en tråd där vi lägger upp närbilder på våra ögonfärger? Jag tycker det är så sjukt kul att se alla variationer som finns...
Kropp & Själ
Eftersom googling inte ger mig något riktigt svar och det känns onödigt att belasta vårdcentralen sällar jag mig till den långa raden av...
Kropp & Själ
Kan man inte göra en "hältutredning" på människa och spruta en inflammerad led? Det ska jag föreslå för läkaren nästa gång. Man behöver...
Juridik & Ekonomi Jag som jobbat med tvångsomhändertagna missbrukare i 8 år kan berätta för dig att även de som sitter inlåsta eftersom de är en fara för...
Juridik & Ekonomi Någon skattesmäll blir det inte, så länge barnet inte säljer lägenheten, då blir det ju kapitalskatt på vinsten ifall det är någon...