Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

S
Avel Jag har ett 19 årigt sto efter Marino 554- Benelux DH 211. Hon är jätte trevlig men hon har sina egna ideer. Hon ska tydligen ha varit...
Svar
5
· Visningar
1 126
Senast: Solis
·
  • Låst
Avel Min fyraåring har alltid varit högkonsument på saltstenar men sen hon blev dräktig har det nästan blivit extremt. En saltsten (2kg)...
Svar
4
· Visningar
828
Senast: Ninnurur
·
Avel Ja, hur länge kan en nybliven valack betäcka (och göra ett sto dräktigt) efter kastration? Hur länge måste man vänta innan man släpper...
Svar
5
· Visningar
3 944
Senast: Angel
·
Avel Har köpt ett sto ( 4 år) som har föl vid sidan. Sto och föl står sedan ett par månader tillbaks hos fölets köpare. Nu ska jag ta hem...
Svar
3
· Visningar
1 175
Senast: token
·
H
Avel Enligt en veterinär så har min häst en omöjligfärg. Hon är brun med svart man och svans, men har bruna ben. Dock kan de se mörka ut... 2
Svar
37
· Visningar
4 292
Senast: Veronika
·
Avel är en trakener hingst som som är morfar till mitt sto, men jag vet inget om den mer är stammen, Vers I och Ralf som morfar. Någon som...
Svar
16
· Visningar
1 447
Senast: Lewis
·
Avel för sv. ridponny samt registrering. har en massa frågor då jag inte är så haj på det där. jag har en ungponny f 05 som har delvis...
Svar
3
· Visningar
907
Senast: beauspirit
·
M
Avel Jag har en unghäst som jag precis köpt och snart skall ta hem. Han har stått på lösdrift hela sitt liv. Nu till saken ... hur tycker...
Svar
14
· Visningar
1 804
Senast: ameo
·
Avel Hej alla där ute!;) Vet någon om det finns någon hemsida till hingstarna Lambouhrgini(Stavas han så?) & Gribadi? Tacksam för svar!:d
Svar
1
· Visningar
780
Senast: Masse
·
L
Avel Jag har ett sto, på 16 år, som jag funderar på att betäcka till våren. hon är ett 16 årigt (litet)d-ponnysto. Mkt gott hopphuvud, och...
Svar
8
· Visningar
1 154
Senast: lilla_myran
·
L
Avel Vi har hittat ett ponnyföl som vi väldigt gärna vill köpa. Fölet är ett "beställningsjobb" men köparen har backat p.g.a. sjukdom...
Svar
5
· Visningar
883
Senast: Welsh
·
K
Avel Lite klantigt men jag tog aldrig min skåde penning i sommras. Fattade aldrig det där. Hur gö man för att få den och kan man få den i...
Svar
1
· Visningar
726
·
Avel http://www.paardenfokken.nl/pedigree.php?horseid=133901&maxniveau=6 Vad kan man säga rent generellt om den här stamtavlan? Jag vet...
Svar
5
· Visningar
817
C
Avel Jag har alltid tyckt mycket om De Noir och hade gärna lagt honom på mitt sto Wilma e.D-Day ue.Martini. Jag vet dock inte om De Noir är... 2
Svar
20
· Visningar
2 529
Senast: Fredag
·
B
Avel Hej!! Jag undrar vilket årtal For Plesure föddes...hittar inget på google:p Så när föddes han??? Tacksam för svar!!
Svar
1
· Visningar
724
Senast: maria_b
·
Avel Chippade min ponny för en tid sedan och glömt vart /till vem den skall skickas. Ponnyn är reg i ASPR. Räcker det att skicka in remsan...
Svar
2
· Visningar
663
Senast: Joyride
·
Avel :angel:Hej! kna börja med att säga; är distans-nybörjare, men fastnar nog i denna sport :love: Går i köpartankar (allvarliga) nu, ska... 6 7 8
Svar
156
· Visningar
12 054
Senast: Pretty one
·
Avel Har ett sto här hemma som vart betäckt i somras. Hon gick i brunst igen men då visade hingsten inget intresse av att betäcka henne igen... 2
Svar
23
· Visningar
2 741
S
  • Låst
Avel Jag vet inte om tråden ligger rätt, gör den inte det så är nån säkert snäll och flyttar den rätt. Iaf, den är sidan, all breed...
Svar
2
· Visningar
1 499
·
M
Avel vad tycker ni om denna stam? min dotter har henne på prov, riktigt duktig häst på hoppning äv fina steg vad jag kan se, är ju inte någon...
Svar
19
· Visningar
1 684
Senast: monik
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31