Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

P
Avel Hejsan. Jag undrar om det finns ngn här på buke som vet ngt om Eloge 738? Jag hittar verkligen inget om denne hingsten :cry: Allt utav...
Svar
2
· Visningar
1 761
Senast: elle12
·
Avel har ett fbl sto f-98, 156 mkh och väldigt kort i ryggen! Är det någon som har förslag på vad man kan ta för hingst på henne iår? vill ha... 2
Svar
20
· Visningar
1 887
Senast: dusty
·
Avel Jaghar allt för dålig koll på tyskarna och holländarna. Skulle blil så glad om någon skulle vilja hjälpa mig att klara upp lite linjer...
Svar
4
· Visningar
921
Senast: wolken fee
·
Avel Min lill kille som är född i torsdags kväll har en svullnad på höger sida av förhuden. Idag tyckte jag att det var större så vi åkte...
Svar
9
· Visningar
3 065
Senast: Skydark
·
S
Avel I dag är det ingen rolig dag... Som en del säkert vet så fick ett av mina ston ett avslaget höftben i januari, hon hängde på repet... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 091
Senast: Lillemim
·
Avel Men om det blir sista tror jag inte. Vår ena fölunge blev lustigt halt i måndags. maken kom in på kvällen och sa att fölet är halt i... 2
Svar
38
· Visningar
3 049
Senast: QuickStar
·
G
Avel Hej, tänkte få lite fräscha synpunkter på vad mitt sto kan tänkas passa för hopphingst i era ögon! Nobel-Irco Mena- Mowgli är stammen... 2
Svar
20
· Visningar
1 870
Senast: FT_ryttare
·
B
Avel Jag har ett stoföl hemma som är född den 19 maj. Hon är otroligt social och nyfiken, ålskar att bli klappad/klid/borstad över hela...
Svar
10
· Visningar
1 697
Senast: BertaLotta
·
Avel Vilken hingst tycker du överlag ger bra hopphästar? Bra kapasitet och bra modell? Vilken är din favorit hingst som du gärna betäcker... 2
Svar
22
· Visningar
2 211
Senast: Ancor
·
Avel Någon som gjort det? Ev. nackdelar? Vi ska sätta in Promon på vår ena märr under denna dräktighet då hon kastade förra utan känd orsak...
Svar
13
· Visningar
2 532
Senast: Blondie
·
Avel Nu kommer alla tro att jag är dum i huvudet eller nått :angel: Men iaf; min kompis frågade mig (ej hästintresserad kompis kanske ska...
Svar
2
· Visningar
711
Senast: BernT
·
J
Avel Jag undrar om det är någon här på buke som har någon koll på en halvblodshingst som heter/hette Robbin. (inte robin z jag har inte...
Svar
2
· Visningar
801
Senast: elle12
·
F
Avel undrar om det är fler än jag som väntar på föl , på övertid. Mitt sto är nu 10 dar över, tycker att magen inte är sååå enormt stor som...
Svar
1
· Visningar
569
Senast: Jet
·
Avel Ska köra damen till station nu på onsdag, beräknas gå i brunst på söndag.. MEN har blivit så fruktansvärt ambivalent gällande hingstval... 2
Svar
21
· Visningar
1 750
Senast: Fenestra
·
Avel Nu står det mer eller mindre helt klart att jag och syster har ett sto att betäcka... Då kommer vi ju till det eviga besväret med... 2
Svar
30
· Visningar
2 294
Avel Hur vanligt är det att stona slutar brunsta när de kommer till betäckningsstationen? Jag körde i väg mitt sto när jag såg de allra... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 272
Senast: celu
·
S
Avel någon som vet vad som hände trofe 703? FORTFARANDE I AVEL ?
Svar
7
· Visningar
1 217
Senast: a-h
·
Avel Vilken åldersskillnad på fölen i en flock anser ni vara ok, funderar på om det kunde funka att ha 2 hingstföl (med sina mammor såklart )...
Svar
5
· Visningar
829
Senast: Katinkas
·
T
Avel När man hör sig för i utlandet börjar många få upp ögonen för skäckar, alltså riktiga halvboldsskäckar med mycket bra kända blodslinjer... 2
Svar
29
· Visningar
2 963
Senast: ameo
·
G
Avel Nu har Flyinge äntligen tagit ett stort kliv frammåt för att marknadsföra den Svenskahalvblods aveln. Och vilka fina hästar mycket...
Svar
3
· Visningar
948
Senast: Fredag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka