Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Mhm, nu är det ju kriser överallt och de drar ner hej vilt. Peppar peppar, så har både jag och sambon jobben kvar. Men igår på jobbet... 2
Svar
20
· Visningar
3 771
Senast: ameo
·
Övr. Barn Möjligtvis är denna tråd något av en "skriva av sig"-tråd, men jag har funderat länge och kan behöva input av folk som är mer insatta...
Svar
17
· Visningar
4 126
Senast: lundsbo
·
Övr. Barn Är det någon mer med barn som har D1? Min 14 åring har precis fått diabetes och fick en svår syraförgiftning. Tar idag insulin med...
Svar
6
· Visningar
1 029
Senast: Mikan
·
R
Övr. Barn Jag har under våren tänkt att vara föräldraledig ungefär en dag i veckan. Helst skulle jag vilja fortsätta jobba 100% och bara ta ut en... 2
Svar
37
· Visningar
13 314
Senast: Kilauea
·
Övr. Barn Ett av mina barn har en klasskompis som gissningsvis har någon form av diagnos. Denna klasskompis har helt egna regler för hur hen får... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 426
Senast: Björk
·
Gravid - 1år Vi funderar ju rätt mycket på hur fort man blir gravid i "vi som vill ha barn/försöker bli gravida", och eftersom det nästan bara är... 3 4 5
Svar
87
· Visningar
12 671
Senast: Rumpnissen
·
Gravid - 1år Dottern, snart 3 månader, brukar inte bli så överlycklig när man stoppar ner henne i badbaljan. Oavsett mängd vatten och... 2
Svar
39
· Visningar
7 906
Senast: Derivata
·
Gravid - 1år Jag fick barn för snart tre veckor sen och har blivit förvarnad sen innan att det är jobbigt med amningen och att det bara är att hålla... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 836
Senast: TinyWiny
·
Småbarn Finns det några vegetarianer här? (Eller veganer för den delen?) Hur tänkte ni när ni fick barn, är era barn också vegetarianer/veganer... 8 9 10
Svar
193
· Visningar
14 705
Senast: Comatose
·
  • Låst
Gravid - 1år Hej jag heter Californication och jag är gravid. Och jag hatar det. Hatar. Varning för gnäll. Jag hade någon naiv, romantisk dröm om... 7 8 9
Svar
162
· Visningar
19 021
Senast: BernT
·
Gravid - 1år Finns det någon här som faktiskt tycker om att vara gravid? Kände mig så fruktansvärt ensam (typ) om att inte spy galla över... 4 5 6
Svar
103
· Visningar
6 712
Senast: Kilauea
·
Småbarn Sonen fyller snart tre, men allt vad det innebär av känslor och utbrott. Är dessutom mammig och att gå upp med bara pappa kan man... 2
Svar
32
· Visningar
3 760
Senast: ekra
·
Småbarn Dottern 2 år, har sedan hon föddes haft lätt för att kräkas det blev dock bättre när hon gick över till fast föda (jag var likadan som...
Svar
4
· Visningar
977
Senast: Apollo 13
·
Övr. Barn Om båda föräldrarna jobbar heltid, den ena jobbar som personlig assistent = dygnspass/kvällar/helger och den andra jobbar kvällar... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 328
Senast: Amha
·
  • Låst
Gravid - 1år Hejsan blivande höstföräldrar 2014! Jag tänkte att jag kan starta tråden åt er så slipper ni andra jinxa något! Här kan ni som... 99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
126 449
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Har sedan tidigare en 5 årig pojke som heter Teddy, han har alltid varit ett matvrak (om man nu får säga så om sina egna barn :p) och... 2
Svar
22
· Visningar
2 198
Senast: cirkus
·
Gravid - 1år Hej! Jag är gravid i v 10 och mår pyton. Låg inne på sjukhuset fyra dagar förra veckan och fick dropp då jag hade både närings- och...
Svar
10
· Visningar
1 684
Senast: lil-sis
·
Övr. Barn Vad händer vid en orosanmälan från en skolpersonal? Hur fort ska en socialtjänst agera på en signal om att ett barn som far illa i hemmet?
Svar
11
· Visningar
1 895
Senast: Gnist
·
Småbarn Som rubriken säger,hur många år har ni mellan syskonen? Var det planerat innom den tidsramen? För/nackdel med den åldersskillnaden? 2
Svar
25
· Visningar
2 338
Senast: Cambrie
·
Övr. Barn Vi har tre underbara barn (snart 6 ar, 4 ar och 9 manader). Efter manader av funderade har min man nu sagt att tre barn räcker och... 3 4 5
Svar
93
· Visningar
10 455
Senast: Kattennizze
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka