Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Vilken ålder tycker ni är lämplig för att själv få cykla (till skola och kompisar) längs cykelvägen som visas nedan? Vägen intill är...
Svar
5
· Visningar
1 098
Senast: Snurrfian
·
Småbarn Vad har man för rättigheter gällande ledighet/minskad arbetstid när man har små barn? Kort och gott, vad kan arbetsgivaren neka till? 2
Svar
26
· Visningar
8 987
Senast: Amha
·
Småbarn Har en dotter på två år som på senare tid blivit allt mer rädd för saker. Det kan vara allt från leksaker som rör sig eller låter (även...
Svar
9
· Visningar
4 933
Senast: Roheryn
·
Gravid - 1år jag blir så himla ledsen. Mår skit dåligt i min graviditet, främst för att jag inte kan ta hand om mina hästar som jag brukar. Men nu... 10 11 12
Svar
231
· Visningar
16 643
Övr. Barn Vill köpa barnen varsin vindfleece. Vet ni vilka affärer eller kedjor som säljer sånna förutom P.o.p? Dom har ju rabatt på sina nu men... 2
Svar
24
· Visningar
3 952
Senast: Badger
·
Gravid - 1år Ni som ger ersättning (pulverform), hur gör ni för att förbereda ersättningen? Det är ju inte så lätt att göra som det står på paketet... 2
Svar
34
· Visningar
4 875
Senast: Brandgul
·
Småbarn En fråga till alla med små barn. Jag håller på att virka ett par bebis vantar till en vän som snart ska ha barn, funderingen är; ska jag...
Svar
6
· Visningar
944
Senast: hvala
·
Gravid - 1år Mhm, nu är det ju kriser överallt och de drar ner hej vilt. Peppar peppar, så har både jag och sambon jobben kvar. Men igår på jobbet... 2
Svar
20
· Visningar
3 774
Senast: ameo
·
Övr. Barn Möjligtvis är denna tråd något av en "skriva av sig"-tråd, men jag har funderat länge och kan behöva input av folk som är mer insatta...
Svar
17
· Visningar
4 127
Senast: lundsbo
·
Övr. Barn Är det någon mer med barn som har D1? Min 14 åring har precis fått diabetes och fick en svår syraförgiftning. Tar idag insulin med...
Svar
6
· Visningar
1 029
Senast: Mikan
·
R
Övr. Barn Jag har under våren tänkt att vara föräldraledig ungefär en dag i veckan. Helst skulle jag vilja fortsätta jobba 100% och bara ta ut en... 2
Svar
37
· Visningar
13 321
Senast: Kilauea
·
Övr. Barn Ett av mina barn har en klasskompis som gissningsvis har någon form av diagnos. Denna klasskompis har helt egna regler för hur hen får... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 465
Senast: Björk
·
Gravid - 1år Vi funderar ju rätt mycket på hur fort man blir gravid i "vi som vill ha barn/försöker bli gravida", och eftersom det nästan bara är... 3 4 5
Svar
87
· Visningar
12 733
Senast: Rumpnissen
·
Gravid - 1år Dottern, snart 3 månader, brukar inte bli så överlycklig när man stoppar ner henne i badbaljan. Oavsett mängd vatten och... 2
Svar
39
· Visningar
7 921
Senast: Derivata
·
Gravid - 1år Jag fick barn för snart tre veckor sen och har blivit förvarnad sen innan att det är jobbigt med amningen och att det bara är att hålla... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 942
Senast: TinyWiny
·
Småbarn Finns det några vegetarianer här? (Eller veganer för den delen?) Hur tänkte ni när ni fick barn, är era barn också vegetarianer/veganer... 8 9 10
Svar
193
· Visningar
14 733
Senast: Comatose
·
  • Låst
Gravid - 1år Hej jag heter Californication och jag är gravid. Och jag hatar det. Hatar. Varning för gnäll. Jag hade någon naiv, romantisk dröm om... 7 8 9
Svar
162
· Visningar
19 042
Senast: BernT
·
Gravid - 1år Finns det någon här som faktiskt tycker om att vara gravid? Kände mig så fruktansvärt ensam (typ) om att inte spy galla över... 4 5 6
Svar
103
· Visningar
6 754
Senast: Kilauea
·
Småbarn Sonen fyller snart tre, men allt vad det innebär av känslor och utbrott. Är dessutom mammig och att gå upp med bara pappa kan man... 2
Svar
32
· Visningar
3 772
Senast: ekra
·
Småbarn Dottern 2 år, har sedan hon föddes haft lätt för att kräkas det blev dock bättre när hon gick över till fast föda (jag var likadan som...
Svar
4
· Visningar
980
Senast: Apollo 13
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka