Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Är inte så aktiv här längre, men jag läser ibland och råden här brukar vara bra och värdefulla. Jag har en dotter som säkert många vet...
Svar
4
· Visningar
2 162
Senast: cherie
·
Gravid - 1år Jag kan anta att en tråd som denna dyker upp titt som tätt och nu är vi ju ett gäng som ska ha barn inom närmsta året så kan vara bra... 2
Svar
33
· Visningar
2 985
Senast: Miks
·
Småbarn Var köper man det? Testade att googla men resultatet var rätt deprimerande. I stil som ikea nått madrassartat inte ett tygstycke liksom.
Svar
1
· Visningar
620
Senast: Badger
·
Småbarn Jag och min son på 3 år är mycket ute i skogen. Jag har letat efter lite bra böcker på temat men inte hittat så mycket. Dels letar jag...
Svar
13
· Visningar
1 910
Senast: Soapbubble
·
Övr. Barn Skulle vilja ge mina döttrar varsin tidningsprenumeration i julklapp, men det är så himla svårt att veta vilka tidningar som är avsedda... 2
Svar
30
· Visningar
2 524
Senast: Andromedae
·
Övr. Barn Jag pratade nyligen med en tonårsförälder, som berättad att hon inte sovit en hel natt på helgen de senaste två åren, för då började... 2
Svar
32
· Visningar
3 520
Senast: Squie
·
Övr. Barn Skrämmande. Men jag undrar vad som händer om jag avlider? Jag har 2 barn sen tidigare och 1 barn med min nya sambo. Jag har inte massa... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 727
Senast: Melisen
·
O
Småbarn Igår blev det beslutat att vår 1 åring ska kallas för bronkoskopi då han fortfarande har svårt att pressa ut luften ordentligt. Jag...
Svar
6
· Visningar
2 239
Övr. Barn Nu börjar troligen snart dotterns pappa höra av sig, gissar jag. Jag har blivit vän med hans mor, dotterns farmor alltså, och hans ena... 2
Svar
21
· Visningar
4 701
Senast: Enya
·
Övr. Barn Flytta gärna tråden om den ligger fel. Det är så att jag å min sambo har bestämt att jag ska sluta med p-medel å blir de barn så blir... 2
Svar
32
· Visningar
3 543
Senast: lil-sis
·
Övr. Barn Mina kusinbarn är två engelsktalande barn i åldrarna 6 och 10 år. Tidigare har jag köpt böcker på engelska, typ Elsa Beskow, Pettson &...
Svar
6
· Visningar
930
Senast: Sunshine
·
Småbarn Stockholm har ju som bekant ganska långa dagisköer och E har stått i kö på Kungsholmen sedan sin 6 mån dag (då det börjar räknas som... 2
Svar
24
· Visningar
3 550
Senast: Raderad medlem 19815
·
Småbarn När det blir kallt ute blir 3 åringen helt otroligt torr i huden, speciellt på händerna. Där blir det rött och sårigt jättesnabbt. Har...
Svar
4
· Visningar
710
Senast: Wysiwyg
·
Småbarn Hur gör man? Sonen är 1.5 år gammal, och jag lyckas omöjligt hålla hans fingrar varma när vi är ute. Han har tjockvantar på sig...
Svar
10
· Visningar
2 118
Senast: Freyja_bus
·
O
Småbarn På 1 års kontrollen upptäcktes att sonen har navelbråck. Förmodligen har han haft det hela livet men då han är rätt rund om magen så har...
Svar
4
· Visningar
780
Senast: Osthyvel
·
Småbarn I vår föräldragrupp har vi pratat en del om gränssättningar för barn kring 1,5-2 år och det har kommit ett par tips som jag personligen... 5 6 7
Svar
131
· Visningar
13 834
Senast: em-pirre
·
Småbarn Jag behöver lite tips och råd, jag önskar att ni läser noga min bakgrund mm. så ni har bilden klar för er. :-) BAKGRUND Det är min man...
Svar
16
· Visningar
5 816
Senast: Sandra78
·
Småbarn För några månader sedan så kom mina barn hem och sjöng följande: "Bä bä vita lamm gick på restaurang. Gissa vad han gjorde, kissa... 2
Svar
27
· Visningar
36 401
Senast: GotAsecret
·
Övr. Barn Finns det någon expert på Försäkringskassan här inne? Som kan hålla mig i handen och rabbla lugnande mantran och ge andlig ledning i hur... 2
Svar
21
· Visningar
3 554
Senast: Osthyvel
·
Övr. Barn Jag ska ha barn i april, det blir förstås spännande och nytt, men jag kan inte FÖRSTÅ den här mammahetsen. Varför verkar så många bli... 9 10 11
Svar
209
· Visningar
14 975
Senast: Och_Aye
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka