Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Anonymt nick och varning för lång text. För att göra en lång historia kort så har sambon en 11-årig dotter sedan tidigare, vi kan...
Svar
6
· Visningar
2 083
Senast: Thilde
·
Övr. Barn Jag funderar på att köpa en manuell pump och tycker om MAMs produkter. Jag sökte på Pricerunner efter bästa pris och fick då upp två...
Svar
6
· Visningar
887
Senast: Jozze
·
  • Låst
Gravid - 1år Startar en fortsättningstråd eftersom vi kommit upp i 2000 inlägg :) 98 99 100
Svar
1 995
· Visningar
163 240
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Idag blev jag moster till en liten flicka, planerat snitt :) Nu tänkte jag ju skicka ner en present till syrran i form av nån söt somrig... 2
Svar
29
· Visningar
2 294
Senast: lewellyn
·
Övr. Barn Vet inte om det är rätt forum men någon här kanske har varit med om samma sak. Jag gick igenom en medicinsk abort för ca 2 veckor...
Svar
4
· Visningar
896
Senast: Nikita4evR
·
Övr. Barn Hur många är ni i familjen? Vad har ni för bilstolar? Bra/dåligt med den bil ni har? Hur mycket drar den i bensin? 2
Svar
24
· Visningar
3 358
Senast: Sandra78
·
Småbarn Jag har kommit fram till den dagen jag fasat - den när mitt barn möter den grymma världen för första gången. Jag kanske borde ha insett...
Svar
8
· Visningar
2 419
Senast: Mammas
·
Övr. Barn Jag och sambon hade tänkt ta in på hotell i månadsskiftet för att fira hans 30årsdag i efterskott och ska ha barnen med oss (15 månader...
Svar
3
· Visningar
996
Senast: _ox_
·
Småbarn Går en riktigt elak magsjuka på förskolan,i Fredags vid lämning var det 4 personal borta,och dom hade 7 barn av 30,resten låg hemma i...
Svar
5
· Visningar
1 595
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Jag väntar mitt första barn och har börjat läsa på om smärtlindring. Alla i min närhet som har fött barn dom senaste åren har använt... 6 7 8
Svar
150
· Visningar
15 154
Senast: sassiball
·
Småbarn Vi har lite smått funderat på om inte antalet teskedar långsamt sjunkit, och barnets duplo, var det inte fler bitar? Idag uppdagades...
Svar
11
· Visningar
2 093
Senast: Nillizan
·
Småbarn Jag fick mitt barn levererad utan instruktionsbok och jag vet faktiskt inte hur jag ska hantera den här nya sidan som dök upp för drygt...
Svar
17
· Visningar
2 822
Senast: Sar
·
Gravid - 1år Jag har ett problem. Det börjar närma sig ålder och period i livet när det är dags för barn. Och jag vill gärna ha barn, har alltid... 2
Svar
30
· Visningar
8 447
Senast: Mabuse
·
Småbarn Man får ju lov att söka föräldraledigt två månader i förväg max tre perioder per år. Dock står det inte exakt vad som räknas som en...
Svar
7
· Visningar
4 482
Senast: trazel
·
Småbarn Hej! Exet pratar om att han vill ta dottern (då ca 11 månader gammal) med upp till high chaparall på midsommar, hans syster med familj...
Svar
16
· Visningar
5 125
Senast: Amha
·
Övr. Barn Jag vet för det första inte om tråden hamnar rätt, det handlar visserligen om barn men inte mitt barn. Jag tror att man kan få bättre...
Svar
8
· Visningar
2 519
Senast: Petruska
·
Gravid - 1år Nu är det inte jätte länge kvar tills det är dags för nr två att ploppa ut.. och jag har en fundering kring själva överlämnandet av...
Svar
13
· Visningar
3 091
Senast: taccotad
·
Gravid - 1år Förra veckan fragade min läkare om hur vi ställer oss till stammcellsdonation och hon pratade bara gott om det (papekade ocksa att hon...
Svar
17
· Visningar
2 262
Senast: Tora
·
Övr. Barn Har en son på 8 år som har kommit i någon period om att min mat inte är god. Vad göra?! Blir galen snart, lite bakgrundsfakta: Vi... 2 3
Svar
45
· Visningar
6 405
Senast: Sol
·
Småbarn Jag har tänkt att köpa en studsmatta till min 4-åring och behöver råd. Det är mycket stora prisskillnader mellan olika märken. Hur... 2
Svar
27
· Visningar
11 823
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Betäckning 2024 - föl 2025
  • Nya/återkommande bak-hältor