Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år och även när man avlider (på tv så kollar de alltid klockan när någon avlider), varför är det så viktigt? Har det "alltid" (förstår ju...
Svar
11
· Visningar
1 899
S
Gravid - 1år Idag skulle jag fått min mens. men istället för mens fick jag bara någon röd/brun rikligare flytning typ. behöver ingen binda lr så...
Svar
8
· Visningar
1 293
Senast: saffran2
·
Gravid - 1år Alltså....förvärkar, känns dom som vanliga värkar bara att det inte är "riktiga" värkar, utan just förvärkar, eller hur känns dom? Man...
Svar
3
· Visningar
4 431
Senast: Brandgul
·
Gravid - 1år Jättekul :crazy: Blev överkörd av en buss häromveckan och hoppar omkring på ett ben. Nu kunde det hela gått mycket, mycket värre, men...
Svar
18
· Visningar
1 887
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Jag tycker man läser ofta om kvinnor som har/haft cystor på äggstockarna. Häromdagen såg jag tom en 17 åring som redan har haft det, hur...
Svar
6
· Visningar
3 743
Senast: TinyWiny
·
Gravid - 1år Startar en helt onödig tråd bara för att jag är så glad! Vi har varit på rutin UL idag och fick se vår lilla tjej! Självklart är det... 2
Svar
28
· Visningar
2 288
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Funderade på om jag skulle köpa ett "foglossningsband". I förebyggande syfte... Men "räcker" de som man ser lite här och där som bara...
Svar
15
· Visningar
1 345
Senast: emindy
·
Gravid - 1år Har blivit omplacerad efter semestern (from september) då jag tidigare arbetat skift nattetid, tolvtimmarspass. Detta skift jag tidigare...
Svar
15
· Visningar
2 544
Senast: Mammas
·
Gravid - 1år Ja, nu har mitt/vårt livs resa startat här.....i går testade jag mig och det stod: GRAVID Jag har försökt o räkna ut och borde då...
Svar
11
· Visningar
1 241
Senast: Lupin
·
N
Gravid - 1år Jag fyller 32 om en månad. Jag är singel, har varit det länge o trivs för det mesta med det. Jag börjar längta efter barn. Den...
Svar
7
· Visningar
1 156
Senast: Fibusen
·
P
Gravid - 1år Lilltjejen på 4 månader har den senaste veckan sovit sämre. Innan sov hon mellan 23-9, åt och somnade om för att vakna vid 11. Men nu... 2
Svar
20
· Visningar
1 903
Senast: Piffelina
·
M
Gravid - 1år ja, jag blöder helt enkelt. satt på toaletten och när jag torkade mig kom det massa blod!!! men det gör inte ont nånstans... 2
Svar
34
· Visningar
4 287
Senast: ika77
·
Gravid - 1år Har känt tryck neråt till och från i någon vecka, så jag har ju misstänkt att den höll på att fixera sig, men när jag var på UL igår...
Svar
12
· Visningar
26 496
Senast: Luna10
·
Gravid - 1år Nu när jag sitter och läser lite här så började jag bli lite orolig :crazy: Jag äter p-piller, cerazett (om det nu stavas så?) det är...
Svar
7
· Visningar
2 296
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år I slutet av juni slutade jag med mina p-piller pga att jag hade problem med underlivet som jag misstänkte berode på p-pillrena.. Har...
Svar
10
· Visningar
1 133
Gravid - 1år Hej- hopp! Vi väntar vårt första barn om två månader. Ska bli spännande! När vi var på UL i maj flyttades BF från 15 till 25 oktober...
Svar
13
· Visningar
4 910
Senast: Frieserhäst
·
O
Gravid - 1år I em/kväll när jag kör hem från jobbet ska jag köra inom apoteket o köpa ett grav test. Beräknad mens den 21-23....fortfarande INTE... 2
Svar
34
· Visningar
2 913
Senast: Frieserhäst
·
Gravid - 1år Hej! Jag har tänkt skaffa ett andningslarm till vår väntade baby, för att känna att man verkligen gör allt man kan för att förhindra...
Svar
15
· Visningar
1 766
Senast: ako
·
Gravid - 1år Jag ska ta det från början. Vi fick en liten flicka den 22 juni, och hon kom redan i v 31. Nu har vi äntligen fått komma hem, och vi... 2
Svar
25
· Visningar
2 260
Senast: Smulu
·
N
Gravid - 1år Jag hade sex med min sambo för 1 vecka sedan. Några dagar innan ägglossning. Inget skydd. När kan jag göra ett test? Är det för tidigt...
Svar
5
· Visningar
1 522
Senast: tinissen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka