Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

F
Gravid - 1år Vår son är 10 månader. De senaste 3-4 månaderna har han sovit jättebra från kl 20-06.30/7.00 utan att vakna. Men nu har han börjat vakna...
Svar
11
· Visningar
1 180
Senast: Lydia
·
Gravid - 1år Vad har ni för erfarenheter av gravidförsäkringar? Har du haft din mage försäkrad? Vilket bolag? Varför? Har du fått/haft...
Svar
15
· Visningar
2 580
Gravid - 1år Jag fattar inte hur man räknar ut veckorna + dagar?? Alltså veckor fattar jag ju men inte dagarna....måste reda ut detta.....:angel: 2
Svar
35
· Visningar
2 565
Senast: tinissen
·
Gravid - 1år Nån som har ett sånt? Är det så ostabilt som folk säger? Vad tycks annars om det skötbordet?:bump...
Svar
3
· Visningar
928
Gravid - 1år Alla ni som är gravida och jobbar heltid i stall , hur länge klarade ni av att jobba? Är ju ganska tungt jobb, och funderar lite...
Svar
9
· Visningar
2 859
Senast: Bollen
·
Gravid - 1år lilleman är en stor bebis som nu vid 1 månads ålder väger 5,8 och är 59 cm lång. Jag har nu hittat en vinteroverall som jag gillar och...
Svar
6
· Visningar
812
Senast: Brandgul
·
Gravid - 1år Hur lång tid(veckor, månader) badade ni era babys i vatten med olivolja? Fetheten/ flagnigheten från hårbotten hur fick ni bort den? 2
Svar
21
· Visningar
2 421
Senast: jerseyko
·
1
Gravid - 1år Min kropp uppför sig konstigt :crazy: Jag hade sista mensen 9/8, vi har haft lite roligt därimellan, redan 2 dagar efter beräknad...
Svar
5
· Visningar
2 364
Gravid - 1år Vad har ni för erfarenheter av de här smärtlindringarna under förlossningen? KVADDLAR Någon som provat kvaddlarna på sista tiden, nu... 2 3
Svar
46
· Visningar
7 205
Senast: Jegra
·
Gravid - 1år Jag har börjat fundera på att köpa en bärsjal. Har fått låna en Babybjörn men jag tycker det verkar mer praktiskt med en sjal. För visst...
Svar
13
· Visningar
1 275
Senast: vindvissla
·
C
Gravid - 1år Lite spinnoff på den andra viktuppgångstråden här på forumet! Jag och sambon går i försiktiga "barnplaneringstankar" och med allt...
Svar
16
· Visningar
10 118
Senast: marbella ryttare
·
Gravid - 1år hur ska jag tolka det? :confused: förutom det översta strecket syns det tydligt et svagt streck under, betyder det att jag haft ÄL...
Svar
7
· Visningar
1 320
Senast: memma
·
Gravid - 1år Har fått mjölkstockning. Och har försökt massera och mjölka ur ofta. Men de hjälper inte. Nån som har nått bra tips eller nån som vet... 2
Svar
25
· Visningar
2 576
G
Gravid - 1år Hej! Ni som har små barn! Nån som kan rekomendera en bra barnvagn som funkar i ojämn stallterräng, men som samtidigt är lätt och...
Svar
12
· Visningar
3 281
Senast: Larnqvist
·
Gravid - 1år Hjälp hjälp hjälp. Jag får inte till hans mat... För ett par veckor sedan åt han lunch 11.30 och gröt vid 15.30. Det fungderade bra... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 840
Gravid - 1år Ni som har varit/är gravida och käkar Levaxin, ändrade Ni Er dos under graviditeten eller låg Ni kvar på ordinarie dos? (Själv har jag...
Svar
2
· Visningar
846
Senast: Gnist
·
V
Gravid - 1år I slutet av september ska vi åka ner till Stockholm för att hälsa på några kompisar till min sambo. Såklart ska Nikki med. Då kommer... 2
Svar
24
· Visningar
4 972
Senast: Luff
·
M
Gravid - 1år i tisdags kom äntligen min lilla Engla, lustigt nog efter alla problem (prematura värkar, stoppade förlossningar m.m) kom hon på BF :D... 2
Svar
24
· Visningar
2 129
Senast: mosig
·
E
Gravid - 1år min dotter (3mån) kan int konsentrera sig när hon ska äta, hon vänder å vrider på huvudet åt alla håll. och efter en styund tröttnar och...
Svar
15
· Visningar
1 235
Senast: Etoile_
·
Gravid - 1år Hade för mig att jag sett en sådan här tråd, men hittade ingen när jag sökte... Vore roligt att veta hur mycket ni andra har gått upp... 2 3
Svar
58
· Visningar
4 156
Senast: Lupin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka