Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

• Låst
Övr. Barn Nu kom vi precis hem med lilla Hugo, han föddes igår 18.33, 4045 g tung och 51,5 cm lång :love: Fick precis den förlossningen jag... 2
Svar
26
· Visningar
1 648
Senast: Girasol
·
  • Låst
Övr. Barn Hur farligt är det att använda vattenlöslig målarfärg .?(För innebruk.)
Svar
2
· Visningar
1 116
Senast: Roheryn
·
D
  • Låst
Övr. Barn Råd behövs! Är ju (antagligen) i v 8 och vet ej om jag skall avbryta eller fortsätta graviditeten. För mig finns egentligen ingen... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 804
Senast: dorisdoris
·
M
  • Låst
Övr. Barn Nu när jag träffat rätt man som dessutom vill ha barn, så börjar mina tankar snurra. Jag har ju sett en del (rätt många)förhållanden gå...
Svar
14
· Visningar
1 609
Senast: mimus
·
  • Låst
Övr. Barn att jag funderat på att mensen faktiskt är lite sen och jag lägger en betällning på gravtest.... så kommer mensen såklart... varför är...
Svar
1
· Visningar
663
Senast: emma74
·
S
  • Låst
Övr. Barn Min 7-åriga dotter har riktigt långt, blont hår som hon är rädd om och vill behålla. Det är bara det att hårstråna är tunna, så det blir...
Svar
12
· Visningar
3 065
Senast: Jadzia
·
E
  • Låst
Övr. Barn Jaaa!! Äntligen är det klart! Inte en mensdroppe, och massa streck på teststickorna!!! :D Kolla här...
Svar
17
· Visningar
1 343
Senast: corona
·
  • Låst
Övr. Barn Jag satt å funderade på en sak häromdagen.... Vissa människor säger att de har så fullt upp med hushållet å barn, hinner knappast se...
Svar
6
· Visningar
1 033
Senast: Pysen
·
G
  • Låst
Övr. Barn om man ramlar av en häst under tidigare delen av graviditeten? det är så att jag ska på en ridkurs i helgen och hästen som jag ska rida...
Svar
12
· Visningar
1 264
Senast: oz_joj
·
  • Låst
Övr. Barn Mina tvillingar är 5 veckor imorgon. Så fort Hugo får chansen att spjärna emot med fötterna så gör han det, det har blivit närkontakt...
Svar
2
· Visningar
797
Senast: ulda
·
C
  • Låst
Övr. Barn Jag hör ibland folk säga: Ja vi skall ha 2 barn. Men kan man egentligen veta innan hur många barn man vill ha? Har ni vetat från dag... 2 3
Svar
50
· Visningar
3 176
Senast: Fjasut
·
F
  • Låst
Övr. Barn hur pass återställd blir man? jag har haft mardrömmar de senaste nätterna om att jag föder barn, vilket inte alls är särskillt... 2
Svar
29
· Visningar
4 182
Senast: Aningsfull
·
G
  • Låst
Övr. Barn hur gammal var ni när ni fick ert första barn?? jag är 20år när jag kommer få barn om allt går som det ska 2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 345
Senast: Lupin
·
  • Låst
Övr. Barn Min 3-åriga dotter sa till mig igår efter att ha kikat under min tshirt.. -Mamma du ser ut som en groda med två bröst på huvudet...
Svar
8
· Visningar
904
Senast: charmant
·
  • Låst
Övr. Barn Idag blev vi med undulat. Medryttaren "lurade" på mig sin och barnen blev överlyckliga. Kanske slipper jag diskussion om ormar och ödlor...
Svar
3
· Visningar
708
Senast: Nikkis
·
  • Låst
Övr. Barn Ni som haft JÄTTE-foglossning, hur gjorde ni för att komma igång med ridningen utan bakslag? De få ggr jag provat medan jag ammade... 2
Svar
20
· Visningar
2 032
  • Låst
Övr. Barn Nu är det klart att vi ska gå isär. Jag har mer eller mindre redan flyttat, ofrivilligt, får bo tillfälligt hos en kompis men ska... 2
Svar
23
· Visningar
2 774
Senast: Vaccan
·
  • Låst
Övr. Barn Vilka märken är bra? Hur mycket kan de väga och man ändå orkar bära en stund? Vad kostar de? Jenny
Svar
1
· Visningar
734
Senast: Snurrfian
·
J
  • Låst
Övr. Barn Nån som vet hur jag eller mitt ofödda barn skulle påverkas eller inte påverkas vid ett huggormsbett när man är gravid?? Anledningen till...
Svar
1
· Visningar
1 814
Senast: worre
·
  • Låst
Övr. Barn ... vi klassas som oförklarligt barnlösa :-( Ett år av idoga försök har lett till... ingenting! Jag hade hört talas om att det... 2
Svar
24
· Visningar
2 066
Senast: ulda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Besiktning nödvändig?
  • Hingstvalsfunderingar 2025