Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Jag är ute efter ngt smidigt att bära min son i. Han är snart 5 månader. Vi har en Tricotti sjal, men jag tycker det blir knöligt &... 2 3
Svar
45
· Visningar
2 959
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Ska ha hem föräldragruppen på lite julfika imorgon,och en av barnen är mjölkallergiker. Vad ska jag bjuda honom på?? Det räcker inte...
Svar
13
· Visningar
4 353
Senast: mino
·
Gravid - 1år Torsdag em, hästen har precis gjort sig illa och jag avslutar ett blogginlägg såhär: "Själv ska jag bara vänta på att L ringer och...
Svar
13
· Visningar
1 228
Senast: fragansia
·
Gravid - 1år Det verkar som om jag är gravid :crazy: efter tre positiva test så är det väl så, men det känns otroligt overkligt! Jösses, jag trodde... 2
Svar
27
· Visningar
2 527
Senast: ameo
·
1
Gravid - 1år Hej! Fick barn för 2½ vecka lite drygt, och funderar på att börja rida igen nu. Eller är det för tidigt?? Skritta av 5 hästar i...
Svar
18
· Visningar
1 253
Senast: ako
·
Övr. Barn http://se.youtube.com/watch?v=_oh0v_DHFrw Ska det här föreställa roligt:crazy: 2
Svar
34
· Visningar
2 312
Senast: rubytoo
·
Gravid - 1år Vi funderar på att gå på babysim. Men jag undrar vid vilken ålder barnet uppskattar det som mest. Här har de en gräns på minst 4 kg. Nu... 2
Svar
29
· Visningar
3 822
Senast: Midna
·
S
Gravid - 1år Var alldeles nyss på (är i vecka 18)UL och jag ska få en liten pojke den 30 april +-2 veckor :D guuud va härligt :D tråkiga...
Svar
12
· Visningar
966
Senast: strösslet
·
Övr. Barn Hela sonen är prickig, vilket får mig iaf att anta att det är vattenkoppor. Han har aldrig haft det innan men enligt bilder på intenet...
Svar
3
· Visningar
1 539
Senast: KisseNova
·
Gravid - 1år Hur gör ni för att dagen ska kunna gå ihop när man både har en nyfödd och två hästar? Har turen att ha egen gård med hästarna hemma. Men... 2
Svar
25
· Visningar
2 368
Senast: mira
·
Övr. Barn Ja vilka barnspel gillar ni? Nu menar jag inte tv spel eller dataspel utan hederliga brädspel eller vad de kallas...
Svar
8
· Visningar
1 271
Senast: angel76
·
Gravid - 1år Både jag och min sambo sitter/ligger här i spffan o vrider och vänder oss, känner hur rastlösheten/oron/späningen tickar inom oss. I... 2
Svar
24
· Visningar
2 050
Senast: memma
·
H
Småbarn Hur går man till väga, kontaktar kommunen eller? :confused:
Svar
7
· Visningar
937
Senast: Lupin
·
Gravid - 1år Jag är nu i v 19 och de senaste veckorna ilar det i tandköttet så jag blir tokig! Inte hjälper det att borsta tänderna någon extra gång... 2
Svar
21
· Visningar
5 314
Senast: Lupin
·
Gravid - 1år Har sett att det finns ett gäng som bär sina barn mycket här, så här kommer några frågor från en nybörjarbärare: - Vad ni har för...
Svar
1
· Visningar
1 178
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Jag har haft en lätt graviditet, jämnfört med många andra. Har inte haft några problem med foglossningar, inget överdrivet problem med... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 658
Senast: Brandgul
·
Småbarn Förr fick man 60 kr för varje garantidag man hade. Då utan att betala skatt på dem. Nu har jag förstått att det är höjt till 180 kr. Ska...
Svar
10
· Visningar
1 098
Senast: tinissen
·
S
Gravid - 1år Jag fick det i slutet av graviditeten och det var några månader sedan förlossningen och fram tills igår har jag inte haft några...
Svar
3
· Visningar
1 581
Senast: Mammadutt
·
Småbarn Förra julen va min dotter 2,5år, hon tyckte det va jätte spänande att tomoten skulle komma och ge henne klappar:) Hon har inte sakt så...
Svar
15
· Visningar
1 632
Senast: wtf
·
Övr. Barn Har ni tänkt hur mycket vi egentligen formar våra spädbarn redan från början med hur det ska vara hemma, vad man ska göra och inte göra...
Svar
4
· Visningar
787
Senast: Sar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka