Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Som man kan överleva på? Jag är så fantasilös så det inte är klokt. Jag är ute efter riktigt billig mat som även Loke kan äta och må... 2
Svar
21
· Visningar
4 733
Senast: Luna10
·
S
Gravid - 1år Har börjat få problem med ryggen :cry: Är det farligt att ligga på en värmedyna när man är gravid?
Svar
6
· Visningar
7 448
Senast: tolvis
·
M
Gravid - 1år Vet inte vad jag ska göra. Har fruktansvärd foglossning och otroligt lågt blodtryck. Har en barnmorska som tycker att jag ska ta siesta...
Svar
16
· Visningar
1 220
Senast: Mirac_
·
Småbarn Över våran son över huvudena på oss. Många av er läste säkert min tråd om att dem gett honom glass. Nu har alltså samma sak hänt... 2
Svar
21
· Visningar
2 454
L
Övr. Barn Hej vi har tre barn och nu börjar jag få lite ångest ang julen, I år ska jag fixa allt ang julen för min sambo är ej hemma. Våran...
Svar
9
· Visningar
1 110
Senast: YaHilweh
·
Småbarn Ska jag köpa dottern en stjärngossestrut eller övertala henne att vara lucia? Dottern vill absolut vara stjärngosse. Hon är 4 år och...
Svar
16
· Visningar
1 402
Senast: KisseNova
·
Gravid - 1år Vi skulle vilja ha en liten "välkomst/namngivningsceremoni" för Ludvig, då vi inte tänker låta döpa honom (om han som äldre blir...
Svar
4
· Visningar
1 848
Senast: ako
·
A
Småbarn JA, eller vad skulle jag kalla det?? Är det fler än jag som med jämna eller ojämna mellanrum kommer till jobbet med blåtiror, bulor...
Svar
3
· Visningar
1 265
Senast: Alanis
·
Gravid - 1år Dock inga andra tecken på att förlossningen vill dra igång. Min fråga; Får man ha sex efter att slemproppen gått? :o 2 3
Svar
44
· Visningar
26 104
Senast: Hyacinth
·
Småbarn Efter att min snart 2-åriga dotter vaknat varje timme i natt och skrikit så kom jag att tänka på så olika föräldraskap är beroende på...
Svar
17
· Visningar
1 383
Senast: lobell
·
Gravid - 1år Godtar försäkringskassan kraftigt illamående under graviditet (dvs. så illa att man knappt kan stå på benen) som grund för...
Svar
12
· Visningar
3 762
Senast: Calazirya
·
Småbarn Över att man någon gång ibland har barnvakt? Jag vet att man inte borde ha det, men ändå finns det en röst som säger: Fy fan för dig... 2
Svar
26
· Visningar
2 235
Senast: svea
·
Gravid - 1år När det är: 10v, 11v, 12v, 13v, 14v osv Jag menar alltså när det ligger i magen. Är medlem på en sida där det står hur stort det är... 2
Svar
20
· Visningar
1 620
Senast: tinissen
·
Gravid - 1år Vilken välling är bäst att börja med - Använder Nestlé sortiment och har kollat lite på deras majs & mild havrevällning. Oscar äter den...
Svar
1
· Visningar
862
Senast: Elinkan
·
Gravid - 1år Till era småttingar? Isak är ju snart 8 mån och jag har börjat ge honom av våran mat men hur göra med kryddorna?
Svar
10
· Visningar
941
Senast: Girasol
·
Småbarn Igår var jag på nytt besök hos barnläkaren på barnkliniken. Förra hösten fick ju sonen konstiga "prickar" över hela kroppen när han åt...
Svar
18
· Visningar
3 247
Senast: Enya
·
Småbarn Snälla säg att det finns fler föräldrar än jag som lider av konstant dåligt samvete! I går så slog min dotter mig, en riktigt lavett rak...
Svar
13
· Visningar
2 367
Senast: mul
·
Gravid - 1år Hur många timmar brukar era små pyren sova vid olika åldrar per dygn? 1 mån 2 mån 3 mån 4 mån 5 mån 6 mån 7 mån 8 mån 9 mån...
Svar
6
· Visningar
840
Senast: vansinnet
·
Övr. Barn Jag får kommentarer om mitt jobb från skolan. De har kommit både via sonens pappa och från sonen själv. Jag jobbar med certifiering... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 126
Senast: athena
·
F
Övr. Barn När ska barnet sluta med nappflaska? Min dotter är 4 år och har slutat, men ibland vill hon ha den och jag tycker inte det är så...
Svar
9
· Visningar
1 134
Senast: angel76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka