Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Vår son på snart 1,5 år har öron som ständigt är fulla av vax. Jag vet att man inte ska vara där och pilla och det är vi inte heller...
Svar
8
· Visningar
1 333
Senast: Poxz
·
Övr. Barn Vad dom kan hitta på. Vi (jag, dottern, sonen & syrrans ena hund) var ute för att fylla på vatten till djuren. Medans jag stod med...
Svar
8
· Visningar
1 149
Senast: Ceta
·
Övr. Barn Vår dotter(1år) blev vaccinerad för snart en vecka sedan..4dagar sedan för att vara exakt. Därefter har hon varit dålig, det började...
Svar
9
· Visningar
16 305
Senast: Brandgul
·
Övr. Barn Var hem till bekanta idag som har en 5-månaders liten pojksnutt, deras första barn. Jag hjälpte mamman att montera ihop - nu har jag... 2
Svar
34
· Visningar
2 450
Övr. Barn Funderar över hur jag kan hjälpa min sambo och samtidigt oss / vårt förhållande. Bakgrunden är så här: Jag är gravid, slutade med...
Svar
6
· Visningar
1 278
Senast: Smulu
·
Övr. Barn Den nuvarande perioden är den första som jag och sambon försöker bli med syskon. Men den började lite konstigt. Jag har aldrig haft... 2
Svar
25
· Visningar
2 405
Senast: Bollen
·
Övr. Barn I går kväll när jag skulle gå och lägga mig upptäckte jag att jag blödde. Jag satte i en binda under natten och tänkte att vi får se om... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 591
Senast: vansinnet
·
Övr. Barn Ni som har Mothers Choice. Den billiga utan bas som finns på Silvan och Ellos bla. Tycker inte ni att den är ostabil när man satt fast...
Svar
11
· Visningar
1 612
Senast: domino
·
S
Övr. Barn Jag har en blivande sexåring här hemma som varje dag klagar över "ont i magen" sen några månader tillbaka. Först trodde jag det var... 2
Svar
21
· Visningar
18 059
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Barn Någon som hört om ett fall där ett litet barn blev bortfört (misslyckades dock och barnet är tillbaka hos sina föräldrar) under ett... 2
Svar
23
· Visningar
9 483
T
Övr. Barn Visste inte alls vart jag skulle lägga den här tråden eftersom den handlar om både barn, hundar och katter. Min kille har en... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 313
Senast: Tjalfe
·
Övr. Barn Vilket är ert bästa köp till bebisen/barnet? Till Stina när hon var bebis var det bästa köpet en bärstol. Till Emma är det klart...
Svar
19
· Visningar
1 216
Senast: Njála
·
H
Övr. Barn Det senaste året har jag jobbat 100% med en del övertid men funderar nu på att gå ner till 80% då sambon kommer börja på nytt jobb och...
Svar
7
· Visningar
1 218
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Var på stan och letade efter tomtekläder åt lillkillen, och hittade det här när jag väl hittade tomtedräkten! Letade egentligen eftger... 2
Svar
21
· Visningar
1 961
Senast: voltis
·
Övr. Barn Min 4-åriga dotter satt här och sa att det är tusen-miljoner flugor på hennes fot. Jag tittade och undrade vart hon ser dem, då jag inga...
Svar
4
· Visningar
1 228
Senast: Patience_ox
·
V
Övr. Barn Mina kompisar som inte har barn börjar vara lite hispiga nu när det börjar närma sig BF. (Eller ja, dom som har barn också, plus hela... 2 3
Svar
50
· Visningar
3 008
Senast: vansinnet
·
M
  • Låst
Övr. Barn Hästfolk brukar ju vara bra på försäkringar.. =) Någon som vet vilken som är den bästa gravidförsäkringen? Tänker på gratis +...
Svar
3
· Visningar
2 137
Senast: domino
·
Övr. Barn Hur länge tar det egentligen innan man läker efter förlossningen? På tisdag har det gått 3 veckor och jag har fortfarande ont där dom...
Svar
12
· Visningar
5 092
Senast: Kickis
·
Övr. Barn Hur resonerar dom att: det OFTAST är dom som måste ut och jobba för i regel har ju mannen MER betalt än kvinnan. Jag säger inte att det... 2 3
Svar
58
· Visningar
3 074
Senast: svea
·
Övr. Barn Tjoho eftersom jag inte har en aning så tänkte jag fråga här. Jag och en kompis satt och snacka om detta och kom väl inte fram till... 5 6 7
Svar
128
· Visningar
9 610
Senast: paradiset
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka