Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Sitter just nu med Viggo (6 veckor) i min Easy Hug bärsjal. Just nu verkar han ganska nöjd, men när jag tidigare provat den har den...
Svar
11
· Visningar
1 078
Senast: Björk
·
Övr. Barn Ni som är gravida, hur gör ni med tex nyårsskumpan eller drickat till maten? Helt alkoholfritt eller någon dl?:confused: Har hört att... 2 3
Svar
45
· Visningar
4 414
Senast: boccia
·
T
Övr. Barn Vad har ni för erfarenheter!? Vi har bokat en resa till Teneriffa i april. Vi har goda vänner som bor där och har bokat ett bra... 2
Svar
27
· Visningar
2 032
Senast: twinstar
·
Övr. Barn Jag har en femårig son som jag och hans pappa har gemensam vårdnad om (han bor varannan vecka). Vi separerade för ca ett år sedan. Nu...
Svar
3
· Visningar
3 440
Senast: Mustasukka
·
M
Övr. Barn kan nagon vanlig sjal hjalpa mig och reda ut vad det ar som galler egentligen...ar det farlig att rida nar man ar gravid? jag har sokt... 2
Svar
37
· Visningar
2 702
Senast: Kashrim
·
Övr. Barn Jag har en Top Com och den fungerar DÅ och DÅ...! Det är när man har den med batterier som det inte funkar. Det kan vara nya fullladdade...
Svar
9
· Visningar
2 135
Senast: diamonia
·
Övr. Barn men jag blev att fundera ändå. OM bebisen i magen skulle dö, kan man ändå känna rörelser? Inga sparkar och sånt, det förstår jag...
Svar
13
· Visningar
5 967
Senast: diamonia
·
Övr. Barn som behövs för att göra mig glad. Kan vara hur trött, grinig, arg som helst, men får man bara ett litet leende el. lite jollrande...
Svar
4
· Visningar
702
Senast: squirlett
·
M
Övr. Barn skulle vara kul att veta hur många här som har barn som e födda i jan 07 och hur dom utvecklas,gärna bilder.jag ska försöka fixa bilder...
Svar
4
· Visningar
667
Senast: Lupino
·
Övr. Barn Så va vi där igen..lost i djungeln^^ nu när barnvagns problemet toligen är ur världen:angel: så kommer vi genast in på nästa grej.. ett... 2
Svar
31
· Visningar
3 609
·
M
Övr. Barn när klarar barnets njurar av salt? en normal mängd? e det efter 1år eller har jag helt fel?
Svar
1
· Visningar
609
·
Q
Övr. Barn När jag tittade i tråden med bilder på före och efter magar börjar jag undra: Hur har ni tränat bort era överblivna kilon efter...
Svar
1
· Visningar
854
Senast: paradiset
·
Övr. Barn Har huvudvärk varje dag flera gånger dagligen. Är gravid, men är rädd för värktabletter att ta för mycket. Jag är inte illamående utan... 2 3
Svar
44
· Visningar
3 502
Senast: Sara-Ida
·
Övr. Barn Visst går väl det att göra med en medicin eller har jag drömt? Om Ja, vad heter den?
Svar
9
· Visningar
6 416
Senast: No1
·
M
Övr. Barn Är i v 23, väntar mitt tredje barn. sista veckorna har jag börjat känna mig så rädd hela tiden, rädd för att rida, (rider bara...
Svar
4
· Visningar
733
Senast: mimmipigg
·
Övr. Barn Har läst allt jag kunde googla fram men hittade inget svar, kan man testa om man har rs-virus? Jag och sonen och nu också dottern har...
Svar
6
· Visningar
2 032
Senast: Buslisa
·
  • Låst
Övr. Barn Jag var på min första skolavslutning i veckan när Vidar gick ut höstterminen i nollan. Fackeltåg, gulliga barn som tränat på alla... 10 11 12
Svar
239
· Visningar
13 279
Senast: ullo
·
T
Övr. Barn hej jag undrar om ni skulle vilja dela med er av era erfarenheter av vaginal förlossning och planerat kejsarsnitt. Hur mådde ni... 2
Svar
21
· Visningar
2 223
Senast: mimmipigg
·
Övr. Barn Har inte vågat köpa någon ifall det skulle komma som present eller julklapp men så blev det inte. Så nu ska jag försöka hitta en bra... 2
Svar
23
· Visningar
2 901
Senast: bananabambi
·
Övr. Barn Med en knappt 4 månaders bebis, 3 hästar i eget stall och en sambo som kommer hem 18:30-19:00 varje dag har jag svårt att få "hästlivet"... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 602
Senast: åke
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka