Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

B
Övr. Barn Hej! Har en tonårsdotter som p.g.a. att hon mår dåligt skär sig och slår sig över hela kroppen (hon får hjälp med detta, går på BUP) Det...
Svar
18
· Visningar
3 020
Senast: LaMaya
·
D
Övr. Barn Nu när julen närmar sig tänkte vi fixa julklappen till farmor/mormor genom att göra en fotokalender! Vilka tips har ni för att det...
Svar
2
· Visningar
680
Senast: Kickis
·
Övr. Barn Har för nån vecka sedan slutat äta minipiller Cerazzete??.... Har ätit p-piller/minipiller sen jag var typ 14 år och är nu 23.... många...
Svar
5
· Visningar
1 090
Senast: Rumble
·
Övr. Barn Jag har fått kritik från "svärmor" på att barnen får för mycket mat. Så jag är nyfiken på hur ert upplägg ser ut. Vi är ju några stycken... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
24 075
Senast: Sar
·
Övr. Barn Ja, så som rubriken lyder: Hur ska ni fira jul? Vår jul här hemma kommer inte att bli som vanligt tack vare att jag är mamma nu och...
Svar
15
· Visningar
1 276
Senast: Welsh
·
Övr. Barn Jag har fått lära mig att Gore-tex är det ENDA materialet i skor, förutom gummistövlar, som verkligen är vattentätt. Många vinterskor...
Svar
17
· Visningar
6 369
L
Övr. Barn Jag har en tvååring som jag personligen tycker är rätt sen med att börja prata. Hon kan säga rätt många ord och mycket har kommit på... 2
Svar
25
· Visningar
12 501
Senast: Rina
·
Övr. Barn Lilltjejen har börjat rita överallt. Har sagt till trevligt flera gånger o nu skvallrade storesyster om att hon igen ritar, så jag säger...
Svar
11
· Visningar
1 484
Övr. Barn Ni som har 2-3-åringar vad skall ni ge eller har föreslagit släkten att ge i julklappar? Dottern fyller 2 år den 1 januari dessutom...
Svar
8
· Visningar
8 345
S
Övr. Barn nu är jag ju inte gravid.. än ;) men titta på allt som har med bebisar att göra får man väl göra ändå?:p nu har jag hittat fina...
Svar
2
· Visningar
1 398
Senast: Mammadutt
·
Z
Övr. Barn Hej på er allihopa, har suttit och läst länge och nu önskar jag lite råd från er. För att göra en lång historia kort så sitter jag i...
Svar
10
· Visningar
1 165
Senast: zole
·
S
Övr. Barn Sanna är nu 11 månader och går nu stadigt och fint! Älskar denna lilla höna och har lite nya bilder från igår! Hon säger titta (på... 2
Svar
34
· Visningar
2 177
Senast: jea78
·
Övr. Barn Tittade på Rachel Ray imorse en liten snabbis.. Kom in precis när en mamma berättade om sin dotter... dottern va kanske ja max 7...
Svar
9
· Visningar
1 195
Senast: Vaccan
·
Övr. Barn Var kommer de här känslorna ifrån?? Vem startade klockringningen?? :confused: Vad gör man åt det? Hela mitt inre skriker efter barn... 2
Svar
20
· Visningar
2 258
Senast: nässla
·
Övr. Barn GRATTIS Resten får Jolanta avslöja själv! 4 5 6
Svar
115
· Visningar
9 269
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Jag har åkt på världens förkylning och lederna är i strejk! Ryggen gör så förbannat ont att jag inte vet vart jag ska ta vägen! :crazy...
Svar
14
· Visningar
4 764
Senast: doglover
·
N
Övr. Barn Ja, snart jul och alla släktingar vill veta vad barnen önskar sig. Båda två, pojke 14 år och flicka 12 år fyller dessutom år i nov och...
Svar
10
· Visningar
16 805
Övr. Barn Funkar det? Kan det vara skadligt på nåt sätt?
Svar
13
· Visningar
2 785
Senast: emma74
·
H
Övr. Barn Jag fick min bebis den 7/11 :) Kan jag söka om Föräldrapenning för denna månad då?
Svar
3
· Visningar
958
Övr. Barn Min son har en j*vla aptit. Han kan ligga och bli ammad i en timme och sedan smälla i sig upp till 330 ml ersättning. Mindre än 2... 2
Svar
30
· Visningar
9 502
Senast: Pallas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka