Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

B
Övr. Barn När jag läste tråden om mammors alkoholvanor gav sig tankarna iväg. Mycket prat om att lämna bort barnet och till vem i så fall? Jag...
Svar
11
· Visningar
1 964
Senast: chrysler
·
G
Övr. Barn Ibland kan man undra vad alla forskningsbidrag går till egentligen. idag på nyheterna berättade de om en undersökning (tror den var...
Svar
11
· Visningar
1 095
Senast: chrysler
·
Övr. Barn Ja, det är min känsla just nu. Lillkillen växer med rekordfart, han mår fint och utvecklas som han ska, tom fortare än min första son... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
4 243
Senast: Mustasukka
·
R
Övr. Barn Till frukost, lunch, middag, mellanmål? Äter ni riktig mat till lunch och samma mat till middag eller lagar ni mat två gånger om dagen...
Svar
3
· Visningar
4 513
Senast: Sar
·
M
Övr. Barn Tiden går superfort! Lillfröken är redan tre månader och ser ut så här nu.:love: Matilda Vill gärna se hur era småttingar ser ut! 2 3
Svar
42
· Visningar
2 894
Senast: Marie_C
·
Övr. Barn Tänkte att det skulle vara kul att höra hur alla ni som fått uppleva en förlossning tyckt att det har varit? Skulle ni göra om det... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 212
Senast: Chlo
·
W
Övr. Barn Var idag hos BM, och som vanligt var inte mina "järnvärden" så jättebra (112) :crazy: Jag visste att det inte skulle ligga så bra...
Svar
18
· Visningar
30 591
Senast: Rina
·
V
Övr. Barn Just nu läser jag otroligt mycket om allt som har med graviditet, förlossning, bäbisar medmera att göra. Och överallt läser jag att det... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
5 896
Senast: Britta68
·
Övr. Barn När berättade ni för föräldrarna om er graviditet? När jag väntade första barnet berättade jag relativt tidigt för min mamma (var...
Svar
6
· Visningar
1 068
Senast: pernilla_s
·
W
Övr. Barn Hej! Jag har en dotter som snart fyller år och nu vill hon ha ett westernkalas/cowboykalas... Har ni några bra tips och ideer att ge...
Svar
2
· Visningar
1 321
Senast: Westernmamma
·
P
Övr. Barn Jag är inte så aktiv längre så jag glömde visst uppdatera er om att jag fått barn nu. Tack acke för påminnelsen :angel:! Världens...
Svar
16
· Visningar
1 267
Senast: oz_joj
·
Övr. Barn Vet nån vart man kan köpa dom?
Svar
7
· Visningar
1 193
Senast: Snovind
·
H
Övr. Barn "Dubbelt så många jämfört med förra mätningen uppgav nu att de behandlade sina barn på det viset. Bland föräldrar som hade barn som är...
Svar
4
· Visningar
981
Senast: vindvissla
·
Övr. Barn Är det någon här som har använt det som smärtlindring under förlossningen? Jag har fått låna en apparat för att testa mot mina...
Svar
9
· Visningar
1 267
Senast: Prestige73
·
N
Övr. Barn Någon som gjort abort? Är kirurgisk eller medicinsk att föredra? 2
Svar
26
· Visningar
6 601
Senast: lil-sis
·
Övr. Barn Vi har satt Viktor i förskolekön nu (han är 15 månader, ska börja vid 2 års ålder) och fått reda på att vi har noll och nada att säga...
Svar
6
· Visningar
881
Senast: Mammadutt
·
Övr. Barn ja ett sådant där som spelar musik och har sig.....tänkte köpa ett sånt, men hittar inget som jag har råd med...inte över 500 spänn...
Svar
17
· Visningar
1 708
Senast: Bebben
·
P
Övr. Barn Jag är gravid i v 16 och funderar på att smörja magen med olja för att ev kunna förebygga bristningar. Någon som vet vilken/vilka som... 2
Svar
28
· Visningar
2 503
Senast: vansinnet
·
M
Övr. Barn Jag har en lillebror som är överviktig. Hur ska jag kunna lägga fram det för min pappa utan att han tycker jag lägger i mig för mycket...
Svar
9
· Visningar
1 503
Senast: gulan
·
N
Övr. Barn Vad tycker ni är skäligt att betala för ett av barnen boende hos sin ensamstående mormor/farmor pga av att studieorten ligger på annan...
Svar
6
· Visningar
1 212
Senast: Nollkoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka